Speed Triple-tråden Sthlm

Och nu till något helt annat. Är det möjligen någon som har en stump 4 eller 5 ledad EKLK eller "kulo" 1,5 som ligger och skräpar ? Skulle behöva sisådär 2,5-3m

Shooter bara skryter om hur lång han är.

Ok, kan vi enas om trådnamn? :)

171 nuff said

Triumph Triple riders STHLM

tycker jag låter bra... :tummenupp

Ska jag kontakta MaScoot & få hans välsignelse först, han blir väl kollrig i lådan & tar fram päronvodkan när han ser att tråden försvunnit annars... :hihi

fick PM från Swedie, tydligen går det slå ihop trådarna men inläggen blandas och det kan bli lite osammanhängande. Föreslår kanske följande då:

Skapa en ny tråd och överge de gamla? tankar idéer?

Last edited:
fick PM från Swedie, tydligen går det slå ihop trådarna men inläggen blandas och det kan bli lite osammanhängande. Föreslår kanske följande då:

Skapa en ny tråd och överge de gamla? tankar idéer?

Ähh, strunt i blandningen, det är säkert datumbaserat å vi hoppar ju fram & tillbaks mellan trådarna idag ändå, så det kommer nog inte upplevas så osammanhängande... :D

Om vi "överger" de två trådar vi har idag måste de i så fall stängas och då tappar vi all historik. Om de ej stängs har vi helt plötsligt 3st trådar att hålla koll på... :död

Varför bry oss om 675 tråden alls, denna tråd finns ju och vill anda vara med här så byt hoj :D ...känns inte som något problem för mig :krama

Varför bry oss om 675 tråden alls, denna tråd finns ju och vill anda vara med här så byt hoj :D ...känns inte som något problem för mig :krama

Eftersom du inte har några kompisar förutom D675-ägare så är det med tanke på dig vi vill fixa trådarna :tuttar

Jag röstar på: slå ihop och byt namn.

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
:cpparty:födelseda:cpparty:födelseda:cpparty

Här fyller Trådarnas Tråd 2 år IDAG och Ni illvilliga moppeåkare vill döda den!:huvet
Skämmes, tamejfan! :mad:

Tro f**n att Skotten går loss på päronvodkan om han skulle gå in och läsa här idag!:D

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
:cpparty:födelseda:cpparty:födelseda:cpparty

Här fyller Trådarnas Tråd 2 år IDAG och Ni illvilliga moppeåkare vill döda den!:huvet
Skämmes, tamejfan! :mad:

:tummenupp Perfekt tajming - DÖDA TVÅÅRINGEN NU LUCABRASI!!! :D
(så får jag en anledning att dricka gravöl ikväll) :hihi

Tro f**n att Skotten går loss på päronvodkan om han skulle gå in och läsa här idag!:D

Har inte tid, han sitter fast med ena armen i gräsklipparen å andra armen i skurhinken, medans han gungar barnvagnen med västerfoten... :brinnerup

BTW.
jag var å provkörde en Däytåna i dag..:tungan
har inte riktigt bestämt vad jag tycker än.
inte annat än att jag tänkte att på en sådan här blir man inte långvarig..:confused:
den är ju smått inbjudande till fulkörning :D

BTW.
jag var å provkörde en Däytåna i dag..:tungan
har inte riktigt bestämt vad jag tycker än.
inte annat än att jag tänkte att på en sådan här blir man inte långvarig..:confused:
den är ju smått inbjudande till fulkörning :D

Ja det är en ond jävla maskin, men potent :banana

kastar av dej i första bästa böj om du inte är snäll :D

Kulo fixad.

Slank in på B-T på vägen hem från jobbet för att tjacka finolja till min Yamma. 4L olja + 4L Aceton + 10m 4-ledad kulo summa sumarum 539 pix:tummenupp.

Till alla som vågar vägra ockerpriser kan jag meddela att B-T's frambromsbelägg till S3 1050 (inte Brembo :gnissla) har artikelnummer 82-389 och kostar 149 spänn paret.

Undras om mitt bakdäck fått svininfluensa, det har bildats blåsor som spruckigt. Det får bli ett besök på SWT i morgon efter jobbet.

:yoparty Kolla min byggtråd ! :yoparty:tummenupp

Last edited:
Back