Speed Triple-tråden Sthlm

Va... såna vill jag ha, var skitsnygga, skit i om de funkar men skitläckra! Vart köpte du dom, pris??? ...vill ha :D

Va... såna vill jag ha, var skitsnygga, skit i om de funkar men skitläckra! Vart köpte du dom, pris??? ...vill ha :D

Tror det är Valter Moto 1.5, sånna har jag :D Dock får man göra en fuling med bromskontakten, finns ingen koppling mellan den och bakbromsen, så man får köpa en grej man skruvar ned i bromsoket för att det även skall lysa när man bakbromsar, när man nu gör det :tummenupp

någon som ska ut o åka?

Hur gick det? Blev det nån posörrunda och uppvisning av nya fotpinnarna? Hittat nån favoritställning på dem än? Är det som med trimplan på en båt, att du kan tjöra dem elextriskt under färd!?:D

Själv har jag ju köpt fotpinnar av Kungen him self. Fast de är avsedda för Julia iofs och inte till mej...:tungan Skjutspinnarna till Däjtånan skall snart pryda Speedy!:banana

Det är Triple kungen. Ser riktigt bra ut.

Japp! :tummenupp Han prydde ju förstasidan på BIKE.se:s sommarnummer :tummenupp Måste väl vara hojvärldens motsvarighet till att pryda omslaget på Sports Illustrateds baddräktsnummer!:D

Rätt galet egentligen, men stod man i affären och skulle välja, så gick man ju hem med Triple Kungen!:näsblod

Japp! :tummenupp Han prydde ju förstasidan på BIKE.se:s sommarnummer :tummenupp Måste väl vara hojvärldens motsvarighet till att pryda omslaget på Sports Illustrateds baddräktsnummer!:D

Jodu de e klart att de väljer en anglosaxiskt badboy istället för alla bamburaketer som omslagspojke....
Ang baddräkt så måste tiderna förändras då man plötsligt blir baddräkts omslag, Visst är jag snygg i baddräkt men det blir irriterande när man sitter på stranden och alla skriker " Save Willy, Save the Whales " och börja slita å dra en i vattnet igen.....

YES! Gelleråsen it is! Min tid som reserv är över, nu ska det åkas av!:yoparty:tummenupp

Hur tar ni er dit? Åka karavan från Sthlm?

Vilka blir vi från El stockholmo & vart bor vi?

SHK Gelleråsen 6 september:
1. tEKLa, steg 2, mellan, tältar G-åsen
2. Magniffen, steg 2, snabb, tältar G-åsen
3. Shootis, steg 2, ........., Karlskoga Hotell
4. Cliffan, steg 3, ..........Karlskoga Hotell
5. saeco12, steg 2, mellan, Stuga med två skäggiga karlar
6. xXcharlz + polare på NINJA!?, stuga ala G-åsen, steg 1/2
7. deMa2 - steg2 - jag är den ena av två skäggigaa karlar med säcko12
8. Speed Monster, steg 3- zlafen hotell
9. mba, steg 1, ingen plats att sova ännu...

Ps. Still on the west coast with boat but without bike...

inte omöjligt att man tar sej ut och jagar lite flugor med visiret :banana

Verkar ju JÄTTESTORT intresse för att lufta engelska hojar i den här stan!:rolleyes:

Jag drar nog norrut och försöker haka på onsdags-gänget, om inget oförutsett inträffar. Får se om jag hinner till Frescati, annars försöker jag irra mej ut till Gottröra och rätta in mej i ledet där...:)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul