EST
mOngoPuttSÄr...
Tja alla tänkte bara kolla om nån är intresserad av min lilla Trajja & jag vet att detta inte är köp säljsidorna (Panzza får väl flytta eller nåt annars).
Men jag tänkte att om nån är sugen så kan man ju lägga upp den här där folk gillar sånt här.
Nåväl -98 SP3:a med -02:ans Daytona motor (bänkades på 140hk i sommras med fel mapp så nu borde det vara 150 på slangen). Fullt ställbara showa gaffelben & resten typ hemgjort.
Men det fina är att jag pröjsar 3800:- för en halvförsäkring & 150 hk
+ jävligt mycket bättre väghållning än orginal.
Nåväl om nån vill veta nåt så pm:a eller nåt.
Så lite bilder på bastarden.....& anledningen är att man inte kan ha hur många Trajjor som helst + att jag tänkte ju köra Ducce i sommar som jag ska bli klar med....
Men jag tänkte att om nån är sugen så kan man ju lägga upp den här där folk gillar sånt här.
Nåväl -98 SP3:a med -02:ans Daytona motor (bänkades på 140hk i sommras med fel mapp så nu borde det vara 150 på slangen). Fullt ställbara showa gaffelben & resten typ hemgjort.
Men det fina är att jag pröjsar 3800:- för en halvförsäkring & 150 hk

Nåväl om nån vill veta nåt så pm:a eller nåt.
Så lite bilder på bastarden.....& anledningen är att man inte kan ha hur många Trajjor som helst + att jag tänkte ju köra Ducce i sommar som jag ska bli klar med....