Spedition Hoj Italien-Sverige?Pris,vem?

mrgsxr

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
zx10r
Hej
Har köpt hoj nere i Italien. Dock så undrar jag om någon vet? har? eller kan ge mig tips på billiga speditionsfirmor som kan tänkas hämta hem hojjen. annars får man åka ner själv!
Alla tips mottages tacksamt!!!
:tummenupp
Ingen som kan ge goda råd?

Last edited:
Ta en semestervecka och hämta den själv:)

Annars söker du på flyttfirmor som åker mellan italien och sverige. Så ringer du och hör om inte dom kan ta med den i tradaren.

Tack för svaret, svårt med semestervecka dock.
Ingen som har gjort det och vet priser, vem som är billigast osv. lite konkreta svar?
Är inte i sverige så det kostar en slant o ringa hem o höra med svenska firmor ( och det är söndag).

Tack för svaret, svårt med semestervecka dock.
Ingen som har gjort det och vet priser, vem som är billigast osv. lite konkreta svar?
Är inte i sverige så det kostar en slant o ringa hem o höra med svenska firmor ( och det är söndag).

Har för mig att jag sett en tråd om en som tog bil eller hoj från italien med hjälp av båtfrakt. Kommer dock inte ihåg om det var på sporthoj.com jag såg tråden, men det var tydligen ganska prisvärt att ta det via sjöfrakt.

Synd att du inte kommer ihåg. Sökte på nätet men hittar inga som har typ fasta priser osv.

Skulle nästan vara skoj att dra ner där och hämta en hoj bara för soppa/matpengar :)

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu