specialkolvar på ebay

Säljaren har 7 negativa recensioner på 6 månader samt 6 återkallade budgivningar. Jag skulle ha tänkt mig för en extra gång innan jag bjöd något...

andersbrink skrev:
2582461 Säljaren har 7 negativa recensioner på 6 månader samt 6 återkallade budgivningar. Jag skulle ha tänkt mig för en extra gång innan jag bjöd något...

Jo visst ska man vara aktsam, men han har trotts allt 97,2% gott omdöme och att det inte blir något fel/missförstånd på drygt 200 sålda/köpta varor är högst otroligt, läs kommentarerna så förstår du vad jag menar. du kan övrsätta med babelfish ifall du inte kan italienska :)

Men oavsett så handlar jag inte om jag inte får ett utlåtande av någon som provat en sådan kolv, och helst till en husaberg. Eller om den mot förmodan skulle gå vääldigt billigt...

Silentplanet: vilket fabrikat är det på kolven?

Silentplanet: vilket fabrikat är det på kolven?[/QUOTE]

Har dålig koll på det. verkstaden som beställde åt mej.
men katongen har jag kvar och där står det: wiseco performance pistons,yamaha xt Domed, de haute m.m sidan heter tydligen www.wiseco.com

SilentPlanet skrev:
Har dålig koll på det. verkstaden som beställde åt mej.
men katongen har jag kvar och där står det: wiseco performance pistons,yamaha xt Domed, de haute m.m sidan heter tydligen www.wiseco.com

jasså är det wiseco kolvar det handlar om, hur fan kunde jag missa det :näsblod Ja då ska jag inte ha nån iaf, jag har ingen balansaxel på min så motorn skulle väl skaka sönder med en tung smiden kolv i...
Tack för svaren iaf!! :)

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger