Specialare...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ja, precis så.

Har du nån sån däringa specialare på lager som du vill förmedla?

Typ; Jag äter kalvkorv med kebabsås på mackan. Har kanel på stekta ägg. Äter majs till allt. DÅ menar jag ALLT. Äter chips med choklad.

A, ungefär så. Har ni någon "ovanlig" smakupplevelse? Jag börjar få dålig fantasi nu.

Trevlig helg!

:banana

hållundan skrev:
Ja, precis så.

Har du nån sån däringa specialare på lager som du vill förmedla?

Typ; Jag äter kalvkorv med kebabsås på mackan. Har kanel på stekta ägg. Äter majs till allt. DÅ menar jag ALLT. Äter chips med choklad.

A, ungefär så. Har ni någon "ovanlig" smakupplevelse? Jag börjar få dålig fantasi nu.

Trevlig helg!

:banana

Ostbågar och Choklad är en favorit :tummenupp

Rå falukorv och folköl är en riktig fining :yoparty

Hallonglass med senap har jag testat. Kan väl inte påstå att det var någon höjdare direkt....
Sen att dricka 1liter varmkorvspad satte sina spår. Tog ungefär 2 år innan jag kunde äta varmkorv igen. Men jag fick en 50 lapp för det om jag inte minns fel!! :)

McDonalds Pommes Fries doppade i deras 10kr's glass är gott.

Klimpen skrev:
Hallonglass med senap har jag testat. Kan väl inte påstå att det var någon höjdare direkt....
Sen att dricka 1liter varmkorvspad satte sina spår. Tog ungefär 2 år innan jag kunde äta varmkorv igen. Men jag fick en 50 lapp för det om jag inte minns fel!! :)

jag fick en tia för att käka kattmat. det har gått 4 år och jag har fortfarande inte ätit kattmat efter det.

anja skrev:
jag fick en tia för att käka kattmat. det har gått 4 år och jag har fortfarande inte ätit kattmat efter det.

Vilket faktiskt är en riktigt konstig mening. Du menar alltså att om du inte tagit det vadet skulle du med hyffsat ojämna mellanrum äta kattmat idag?

Å andra sidan, vad är kattmat? Är inte det typ kött med sås? Med ett kilopris på ett par hundra...

Löwenbrau (starköl för er som inte visste det) med kanelbullar = :zpy

Last edited:
anja skrev:

haha... :lol

Hmmmm.. Specialare.. Njaaa..

Brukar har ost på nygräddade pannkakor... *skitgott*
Skakar alltid ur kolsyran ur läsken..
Kryddar potatismos med socker...
Sweetchili sås går till det mesta...

Nej, mer fantasi än så hade inte jag...

Soya käkar jag till ALLT!
Har nu ätit stekt kycklingfile' och pomm-chattå marinerad i soya och grillkrydda varje dag i en vecka. Så jävla gott.

BARA potatisgratäng indränkt i grillkrydda e gott som fan oxå. Tillbehör är förbjudet.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon