Spears på Ducce

Biposto, väl? Ni spaghettientusiaster vet nog bäst, iofs.
 
Weeeee...... Britney Spears........ :zpy :censored
Som om den nollan har någon koll på hojar!! :kocko

(Inget ont om ditt inlägg, men jag kan bara inte med henne)
 
Remus skrev:
Weeeee...... Britney Spears........ :zpy :censored
Som om den nollan har någon koll på hojar!! :kocko

(Inget ont om ditt inlägg, men jag kan bara inte med henne)
Akta så att inte mattias... öh skjuter dig? Han ser livsfarlig ut på nya avataren iaf ;)
 
Ducatiracer skrev:
Tja, jag hade ju valt henne framför en 999 eller 749... LÄTT!!!
Vaddå valt? Att köra en gång, eller som fru? Fan, hade det bara vart en gång hade jag lätt tatt en 999, utan problem. Fru med för den delen.
 
Hmm

hållundan skrev:
Vaddå valt? Att köra en gång, eller som fru? Fan, hade det bara vart en gång hade jag lätt tatt en 999, utan problem. Fru med för den delen.


Gay varning på det inlägget!
 

Bifogat

  • e48c29949d3a42d1952a14b51c41b713.jpg
    e48c29949d3a42d1952a14b51c41b713.jpg
    62.7 KB · Visningar: 51
hållundan skrev:
Det är väl föga troligt att hon valt vad för hoj som är med i hennes video, eller?

Äsch, hon är ju rätt snygg iaf.

Precis det jag menar ju!!! Som om hon har någon koll på hojar!! Nej! :kocko
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top