Sparkmatta till PS/Xbox?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hjälp till här nu, jag söker en sån matta som man har till Xbox/PS - fast till fightingspel.
Vet att det finns sånna till dansspel, har själv testat - men jag söker till fightingspel.

Nån som vet nåt om detta för de på TVspelhuset vet ingenting och det enda jag vet är det jag läst om det i nån tidning för länge sen.

Tack!

Till fighting spel är det väl kamera, annars får du ju bara sparka o slå på den som ligger...

Ricken skrev:
2663771 Till fighting spel är det väl kamera, annars får du ju bara sparka o slå på den som ligger...

What?

Kamera? Vad menar du?

Jag har läst om en matta där man kan kicka bollar eller personer i olika spel och det skulle tydligen vara hur bra som helst för konditionen - men jag vill ju kicka massa folk :rolleyes:

Har testat att googla, men promillehalten i blodet tillåter inte att hitta rätt just nu :tungan

Fattar du vad dork-faktorn på att kombinera följande aktiviteter är?

1. Sparras ensam
  2. Spela tv-spel
  3. Hoppa runt på matta

Sätt upp dansmattan på väggen och slå/sparka på den efter noter :D

Mavve skrev:
2663604 Hjälp till här nu, jag söker en sån matta som man har till Xbox/PS - fast till fightingspel.
Vet att det finns sånna till dansspel, har själv testat - men jag söker till fightingspel.

Nån som vet nåt om detta för de på TVspelhuset vet ingenting och det enda jag vet är det jag läst om det i nån tidning för länge sen.

Tack!

Tror att något sådant här kan vara det du söker, finns filmlänkar på sidan under mer information. http://www.easygamer.se/product_info.php?cPath=21_138&products_id=3055

Som fler säger, är troligen Eye Toy du är ute efter. Provade det igår och insåg att konditionen är inte vad den borde vara! :gnissla Riktigt kul och fysiskt ansträngande med Eye Toy!! :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg