Sparkfilm2003

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Sista filmen. Sensurerad version pga av att film redigerarna ville skäma ut dom som åker så mycket som möjligt. Dom lyckades ganska bra med det iaf. 76mb ca 10min.

Sparkfim2003

Äntligen!!! :) :) :tummenupp
Men sista filmen?? Kommer väl en nästa år också, om sparken blir ännu råare :)?? Får ta och ladda ner den i skolan i morgon....

HA DE GÔTT

Vad tycker ni om filmen då. Ganska sjukt redigerad eller ? Visst det är ingen hoj med i filmen men det är det som gör att det blir så knas. Vi vill veta vad ni tycker. Ska jag skita i att länka filmer här?
Nu är det vanlig mc film på gång.

en riktigt trevlig film, måste säga att det verkar bo spännande människor där uppe, tänker på graffiti-ladan :)

4 avbrutna bromshandtag av 5 möjliga.

I like it! :tummenupp

We kål it a kick

Ladan var rolig. :D

Synd att det inte finns något som kan köra bredvid sparken när ni gasar på så att man kan följa den lite bättre "in action".

Verkar som server datorn är nere. Är nog igång snart igen.

Det bor två bröder i ladan som inte gillar att man kör utanför deras hus. Dom har fällt ner träd på nätterna bla. Nån slängde in en snöskyffel genom rutan och skyffeln låg kvar flera år. Enligt ryckten dog deras mor och då begravde bröderna henne i trädgården och levde flera år på pansionen. Vad jag vet så har ingen sett bröderna på många år. Går man förbi med hund så brukar hunden börja skälla på dom när dom gömmer sig i skogen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT