Sparka din chef

Josafan skrev:
Min motorcykel finns kvar i Häljarp hos en polare, skall snart flyttas ut till min fassa i saxtorp. DÅ LÄR JAG HA JÄVLIGT NÄRA TILL JÄRAVALLEN.....vilken väg talar du om? Är det barsebäcksvägen elle?

Åfan, hojta till när du är nere nån gång då, alltid kul att träffa nya hojåkare :tummenupp
Vet inte vad vägen heter men det är den som går typ från kraftverket och förbi infarten till strövområdet precis längs kusten...härlig att köra på nu iaf, brukar träffa på många hojåkare där :banana

VenTurA skrev:
Åfan, hojta till när du är nere nån gång då, alltid kul att träffa nya hojåkare :tummenupp
Vet inte vad vägen heter men det är den som går typ från kraftverket och förbi infarten till strövområdet precis längs kusten...härlig att köra på nu iaf, brukar träffa på många hojåkare där :banana

Det är den som börjar i häljarp och går ut till Barsebäck, därav namnet, Barsebäcksvägen, ja fan det har varit bumpig rätt bra länge nu, där är rätt fint men inte så rolig att köra på...det är mest rakt. En liten kort goding är häljenäsvägen som går från häljarp till asmundtorp, förbi tofta....där är bra flyt med lite kurvor. Man kan hålla rätt hög hastighet ... :hihi

Jag kan se till att höra av mig...mc:n är fortf. avställd och behöver servas....Så efter så kanske man kan se...

maccan#22 skrev:
vann jag då!?!?!?

Jag lär ju iallefall ha cooolaste sifferkombot man kan ha!!! :banana

Hur bär man sig åt för att få den bilden har sett fler som gör på det visset jag vill åxå :Bugar

Sparka chefen

:tummenupp Min chef fick sparken av företaget, men visst fan önskade man att man hade fått sätta en fot i arschlet på han!!!!! (59m blev det här)

Måste ju skryta! Den har varit uppe förr och då fick jag 67.9 Fick ett mail från pricerunner om en fin present som var på väg!!!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT