robbandalal
Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Ja då hände det till slut, kicken gick av på husan.
Är det någon som vet hur jag kan få tag i en ny eller beggad idag eller imorrn i gbg området? Det är en 02:a

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
robbandalal skrev:2132945Ja då hände det till slut, kicken gick av på husan.Är det någon som vet hur jag kan få tag i en ny eller beggad idag eller imorrn i gbg området? Det är en 02:a
varför är jag inte förvånad att du kör husa...robbandalal skrev:2132945Ja då hände det till slut, kicken gick av på husan.Är det någon som vet hur jag kan få tag i en ny eller beggad idag eller imorrn i gbg området? Det är en 02:a
Varför blev jag inte förvånad när det här inlägget dök upp....sirSmokealot skrev:2133409varför är jag inte förvånad att du kör husa...
Sorry ......
Busaberg skrev:2134003Varför blev jag inte förvånad när det här inlägget dök upp....
Folkezx9r skrev:2134350Vet du inget företag som svetsar aluminium ?..Det är ju gjort på 2 min om du slipar rent först ??
Dee_cati skrev:2135139Är kicken gjord i aluminum? Det tror jag inte på.... Men oavsett vilket så går det ju att svetsa, det gjorde jag på min gamla cross när den gick av, höll fint i 2 år framåt.
sirSmokealot skrev:2133409varför är jag inte förvånad att du kör husa...
Sorry ......
Tattered skrev:2136798Varför köpte ktm detta underverk då?![]()
robbandalal skrev:2135527självklart är det alu och den var inpackad i ktm-papper.![]()
Folkezx9r skrev:2135435Tror knappast att den är gjord i ngt annat material.... Varför göra en kick i rostfritt eller gjutjärn , när de jagar gram på andra ställen ???... 660:ns kick är i alu , så det lär nog Husans oxå vara....
Det är skillnad på en "gammal cross" o en nyare motard...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |