Sparka av kicken, måste ha en ny imorgon!

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
Ja då hände det till slut, kicken gick av på husan. :död Är det någon som vet hur jag kan få tag i en ny eller beggad idag eller imorrn i gbg området? Det är en 02:a

robbandalal skrev:
2132945 Ja då hände det till slut, kicken gick av på husan. :död Är det någon som vet hur jag kan få tag i en ny eller beggad idag eller imorrn i gbg området? Det är en 02:a

Om du menar kickaxeln, om det nu skiter sig och du inte får tag på en tills imorrn, så skruva ta bort resterna av den som är kvar i hojjen, gå till en husaberghandlare och byt till dig en ny mot den :). Jag fick min ersatt av husaberg i höstas :yoparty. D
ock så måste du byta fäste för kicken och det går på runnt 300:-.

nä det är inte kickaxeln, bara själva kicken, den gick av på mitten på nåt jävla vis :confused:

robbandalal skrev:
2132945 Ja då hände det till slut, kicken gick av på husan. :död Är det någon som vet hur jag kan få tag i en ny eller beggad idag eller imorrn i gbg området? Det är en 02:a
varför är jag inte förvånad att du kör husa...

Sorry ... :hihi...

Jag har en kick liggandes om vi kan fixa något som du kan få låna. Men du lär inte hinna få den tills imorn. :(

sirSmokealot skrev:
2133409 varför är jag inte förvånad att du kör husa...

Sorry ... :hihi...
Varför blev jag inte förvånad när det här inlägget dök upp....

Vet du inget företag som svetsar aluminium ?..Det är ju gjort på 2 min om du slipar rent först ??

Folkezx9r skrev:
2134350 Vet du inget företag som svetsar aluminium ?..Det är ju gjort på 2 min om du slipar rent först ??

Är kicken gjord i aluminum? Det tror jag inte på.... Men oavsett vilket så går det ju att svetsa, det gjorde jag på min gamla cross när den gick av, höll fint i 2 år framåt.

Dee_cati skrev:
2135139 Är kicken gjord i aluminum? Det tror jag inte på.... Men oavsett vilket så går det ju att svetsa, det gjorde jag på min gamla cross när den gick av, höll fint i 2 år framåt.

Tror knappast att den är gjord i ngt annat material.... Varför göra en kick i rostfritt eller gjutjärn , när de jagar gram på andra ställen ???... 660:ns kick är i alu , så det lär nog Husans oxå vara....

Det är skillnad på en "gammal cross" o en nyare motard... :)

Köpte ny på Fast-bike idag och det funka fint,small igång direkt.Och ja,självklart är det alu och den var inpackad i ktm-papper. :3freak

Folkezx9r skrev:
2135435 Tror knappast att den är gjord i ngt annat material.... Varför göra en kick i rostfritt eller gjutjärn , när de jagar gram på andra ställen ???... 660:ns kick är i alu , så det lär nog Husans oxå vara....

Det är skillnad på en "gammal cross" o en nyare motard... :)

Ok, jag har haft min uppe på arbetsbordet och polerat och haft mig och jag fick för mig att det inte var aluminum. Men då hade jag fel, men nån gång ska vara den första :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT