Sparade ord/meningar i XP

• Thread starter Thread starter Henken
  • Start date Start date

Henken

Guest
Svårt att förklara men jag har aktiverat den funktionen i XP som sparar typ sökord & liknande. Visserligen bra när man skriver ansökningar eller liknande på nätet så man slipper skriva samma saker flera ggr men jag vill ändå ha bort det.

Hur gör man?

Henken skrev:
Svårt att förklara men jag har aktiverat den funktionen i XP som sparar typ sökord & liknande. Visserligen bra när man skriver ansökningar eller liknande på nätet så man slipper skriva samma saker flera ggr men jag vill ändå ha bort det.

Hur gör man?
In under inställningar och rensa bland kakor och historiken samt cache.

Det har jag gjort. Finns fortfarande kvar sökord på tex Google.

Eller så kan man markera orden med piltangenterna i lista och trycka delete, så slipper någon se vag du har googlat. Lämpligen raderar man ord som buttplugg, strap-on och shemale medan ord som "röda korset", "söt hundvalp" och journalisthögskolan kan få vara kvar....

/Blue

Verktyg-->innehåll-->Kompletera automatiskt-->rensa formulär så försvinner meningarna vill du även ha lösen är det bara ta den också. I rutorna ovan kan du kryssa ur formulär om du inte vill ha det i fortsättningen...

Eller så skaffar man Tracks Eraser pro....
Det raderar med ett klick all historik i precis allt man har på datorn, inklusive det som kan spåras i mediaspelaren , power dvd , kakor ... osv... det blir soprent på avtryck där du har varit... :banana

Whoppa! Då ska man nog göra det...

ambulans skrev:
Det raderar med ett klick all historik i precis allt man har på datorn, inklusive det som kan spåras i mediaspelaren , power dvd , kakor ... osv... det blir soprent på avtryck där du har varit... :banana

Blue skrev:
Eller så kan man markera orden med piltangenterna i lista och trycka delete, så slipper någon se vag du har googlat. Lämpligen raderar man ord som buttplugg, strap-on och shemale medan ord som "röda korset", "söt hundvalp" och journalisthögskolan kan få vara kvar....

/Blue

med tanke på din avatar så förstår ja att du kan dedär :rolleyes: :D

ambulans skrev:

undrar om du surfar värre grejer än Blue?? med tanke på hur seriös du är :hihi

heimdal skrev:
undrar om du surfar värre grejer än Blue?? med tanke på hur seriös du är :hihi

Nu behöver jag ju inte ha detta installerat bara för att jag vet att det finns och hur det fungerar.... :fyllisar

ambulans skrev:
Nu behöver jag ju inte ha detta installerat bara för att jag vet att det finns och hur det fungerar.... :fyllisar

mm.. jäää... vi har alla hört såntdär förut :hihi :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...