sparade länkar verkar ej funka?

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Som rubriken lyder funkar inte länken jag lagt in under "mina sparade länkar" längst upp på sh sidan.
Tänkte bara kolla om det bara är jag som inte får det att funka.

Jag la in en tråd så när jag trycker på rullistan så kommer (T)Norrköping upp precis som det ska men när jag trycker kommer jag bara tillbaka till startsidan.

Mvh Ill-k

Last edited:
Tråden verkar död men jag har fortfarande samma problem nån som har svar. Har inte lyckats hitta nåt på forumet trots letande. Kan heller inte radera länkar i profilen.

Vad klickar nu på? Jag klickade just på Spara sida för denna tråd och allt funkar.

Behöver veta lite exakt vad ni gör o vad ni förväntar er hända som inte sker osv.

Vad klickar nu på? Jag klickade just på Spara sida för denna tråd och allt funkar.

Behöver veta lite exakt vad ni gör o vad ni förväntar er hända som inte sker osv.

Jag tror problemet uppstår om man spara en annan sida än den första av en tråd.

Iofs så är ju inte sparningen av en tråd relaterad till vilken sida man står på utan att man står i en tråd. För om du sparar sida 2 och det tillkommer 10 till. Då vill du väl inte kanske spara just enbart sidan 2 utan "hela" tråden. Därmed visas just nu trådens början som standard (går ej ändra).

Lika för mig.
Dessutom går det ej att ta bort gamla trådar.
De trådar jag spart nu på slutet funkar, men inte äldre trådar.

Sparade trådar

Det började redan när Du (Sviidi) Bytte Server....
Om du drar dig till minnes så:7petajag på dig ett antal gånger då....
:)Roffe

Om jag tex väljer "Superduke-tråden" från rullisten mina sparade länkar hamnar jag på Sporthojs startsida. Detta gäller dock inte de äldre länkarna jag sparat som tex "Sporthoj-Luleå" och "Sport-hoj Piteå" trådarna. Dessa sparade jag för flera år sedan. Kan som vissa också nämnt inte ta bort de som inte fungerar så nu har jag "dubbletter" av vissa trådar.

Med hopp om lösning...:)

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back