dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Jag läste för en tid sen här på sporthoj (det var en som påstod detta iaf) att man kunde se gamla msn-konversationer för att de sparades kvar på datorn och att man kunde gå tillbaka och se vad som hade skrivits och talats om i efterhand.
Tråden då handlade om nån svartsjuk snubbe som kollade upp sin brud, om jag inte minns fel...
Nu är det verkligen inte fallet för min del
då jag är den enda person som använder min dator, men jag skulle gärna vilja, (om det nu är tekniskt möjligt) att titta tillbaka i en konversation som jag deltog i igår?
Snälla säg att detta är möjligt..?
Tråden då handlade om nån svartsjuk snubbe som kollade upp sin brud, om jag inte minns fel...
Nu är det verkligen inte fallet för min del
Snälla säg att detta är möjligt..?

