spanska polisen har brutala sätt att stoppa flyende på mc

Vidrigt.
Man kan ju undra vad han hade gjort för att förtjäna hälften av det där.

//A.

Hållit gisslan i 12 timmar på en bank.... hotat med en handgranat, krävt pengar och droger.... fan det är riktigt outlaw och inget löjligt "coolt, jag drog snuten"

2933528 Vidrigt.

//A.
Tja.. jag har t ex ett fint slagträ i alu som jag utan vidare skulle använda på den som rör min egendom eller familj!! (jag är 190cm + 105kg)
Om idioten tagit oskyldiga människor som gisslan och hotat med en handgranat, så tycker jag att han kom lindrigt undan!

Vidrigt.

//A.

Om mna lyssnar på talaren i filmen så säger han att han var terrorist och knarkdilare och någonting om en handgranat så polisen var vell tvungen att ta honom men kan hålla med om att det var lite hårt gjort.

aj det där ser inte ut som något bekvämt sätt o stanna han borde nog övat mer på hård imbromsning på kornbarnan hehe

Tja.. jag har t ex ett fint slagträ i alu som jag utan vidare skulle använda på den som rör min egendom eller familj!! (jag är 190cm + 105kg)
Om idioten tagit oskyldiga människor som gisslan och hotat med en handgranat, så tycker jag att han kom lindrigt undan!

Då är du lite bläppig med andra ord. Och nu beter du dig som en barnunge.. bubba klubba.

Undrar hur det gick med banditen?

Shoei, du skulle alltså svälja din ilska, gå till snuten och anmäla saken om du kom på nån med att granat-mörda din familj........

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D