Spaningsledningen rapporterar

Denna spaningsledning. I tron att de kan undgå granskning riktas anklagelser åt höger och vänster och det smits iväg till obyggden för att bedriva otukt. Det är då för väl att vi har ett så allert justitiedepartement :tummenupp

Det har kommit till Justitiedepartementets kännedom att att spaningsledningen nu har flyttat sitt ljusskygga värv till Gimo i Uppland, i tron att de därmed skall undkomma departementets granskning. I och med att dessa oegentligheter nu bedrivs utanför Stockholmsdistriktet kommer denna utredning nu lyftas till Specialgruppen för särskilt allvarlig osedlighet.

Att traktens lättlurade bönder systematiskt förletts till osedligheter kommer inte att väga till spaningsledningens fördel i utredningen. Vad vi kan förstå så har det dessutom förkommit stora mängder alkohol samband med detta bondfångeri, varför ärendet blir särskilt allvarligt.

Justitiedepartementet ber återigen allmänheten att inkomma med information.

Ah, Gimo i mitt hjärta!! Jag är i vanliga fall motståndare till allt vad flirting heter, MEN, alla regler har ett undantag. Ja jag erkänner. Jag har trillat dit. :kär

Vem kan klandra mig? En blond viking, två par ögon som möttes och så var det klippt. Inga ord behövdes, (eller om det var svårt att förstå vad han sa, men iallafall,) jag har funnit mannen i mitt liv.

Så vill ni träffa mig igen så vet ni var jag finns, sväng förbi pizzerian i Gimo!

Så vill ni träffa mig igen så vet ni var jag finns, sväng förbi pizzerian i Gimo!

:skrattaåt:skrattaåt

Nå, vad kallas en manlig spätta och en kvinnlig knutte, nu då? :va Du måste ju hjälpa stackarn med hans filosofiska besvär.:D Han kommer ju att gå sömnlös tills du har löst detta världsproblem.

Att en så liten håla kan ha ett så starkt A-lag. Otroligt:)

:skrattaåt:skrattaåt

Nå, vad kallas en manlig spätta och en kvinnlig knutte, nu då? :va Du måste ju hjälpa stackarn med hans filosofiska besvär.:D Han kommer ju att gå sömnlös tills du har löst detta världsproblem.

Tänk att jag äntligen fann honom, killen som både är snygg OCH intellektuell. Jag ser fram emot många härliga djupa samtal om både genus och språkfrågor.

Vilken av dem? Roma eller Gimo Wärdshus.

Vet inte vad det heter, men den som innegänget hänger på. :)

Last edited:
Anna, säg till om du behöver flytthjälp. Jag kan låna ut åsnekärran, djuret hittar själv till Gimo så du kan supa till på vägen...Det är bra att vara i balans när du träffar din drömprins!

Last edited:
Anna, säg till om du behöver flytthjälp. Jag kan låna ut åsnekärran, djuret hittar själv till Gimo så du supa till på vägen...Det är bra att vara i balans när du träffar din drömprins!

:mad: LÄGG AV!! Han var inte full! Du läste väl vad Anders R skrev, det var dialektalt. Dessutom är det ofta alkohol i rakvatten, var säkert det som luktade.

Ni är bara avundsjuka!! :arsele :arsele :arsele

Skönt med lite vårkännslor här på forumet! :tummenupp

Är glad för din skull Anna, om det blir nån onsdags körning så ta med killen in till svea vettja skulle vara kul att se det omtalade kärleksparet irl! :)

Skönt med lite vårkännslor här på forumet! :tummenupp

Är glad för din skull Anna, om det blir nån onsdags körning så ta med killen in till svea vettja skulle vara kul att se det omtalade kärleksparet irl! :)

Mad Skillz, vad du är rar! Han ville gärna åka bakpå! Tyvärr verkade han ha något virus på balanssinnet så risken är att han ramlar av. Jag tar med honom så fort han frisknat till. :tummenupp

Mad Skillz, vad du är rar! Han ville gärna åka bakpå! Tyvärr verkade han ha något virus på balanssinnet så risken är att han ramlar av. Jag tar med honom så fort han frisknat till. :tummenupp

Jaha okok jag förstår.. Man vill ju inte att sin kära ska trilla det skulle ju inte alls vara kul. :)

Edit: Fast heter det inte höstkännslor såhär års..? :va
Fast det lät bättre med vårkännslor.. Vem vill ha höst lixom! :P

Last edited:

Hade han satt sig där bak, så tror jag att bakre stötdämparen hade sagt upp sig också.:tungan

Anna, säg till om du behöver flytthjälp. Jag kan låna ut åsnekärran, djuret hittar själv till Gimo så du supa till på vägen...Det är bra att vara i balans när du träffar din drömprins!

Ja ngt annat alternativ kan väl inte finnas... rycka upp honom med rötterna från Gimo (BH ) kan få den starkaste att tappa fotfästet i livet...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT