Spaningsledningen rapporterar

Vikarie sökes!

Spaningsledningen har idag fattat ett beslut att sanera sina spaningsverktyg. Detta för att filtrera in bättre i de olika gängen när vi kör under cover. Att rensa bort diverse likrester och annat kan ta lite tid och vi behöver därför minst tre vikarier att placera ut vid våra brytpunkter under fredagskvällen. Intresse anmälan skickas via PM. Skriv vilken brytpunkt du väljer: Rosenhill, Sveavägen, Skogis samt ev Gottröra macken. En skriftlig rapport med iaktagelser skall vara lämnad på mitt skrivbord senast måndag morgon. :fakta

Senaste observationerna

Jag har satts in för hårdbevakning i fallet Mr White & Ms Black. Då det är lördag kändes brytpunkt Rosenhill som lämpligt då parets sett där tidigare.
Mycket riktigt, efter bara en liten stund kommer paret infarande men jag hade svårt att känna igen dem då de kamouflerat sig väl denna dag med en ny hoj och lite andra kläder (Såg ut att vara mkt textiler jämfört med allt skinn från förra iakttagelsen). Kan man tro att de vet om att vi är dem på spåren. Detta var dock ett ganska lamt försök då jag genomskådade detta ganska direkt.

Bekanta till paret verkade så smått rulla in och man såg tydligt att paret inte alls ville figurera i större gäng just denna dag då de ganska omgående lämnade platsen.
Jag vill nu rikta en frågeställning till gänget som kom till platsen. Fick ni fram någon information om varför paret fick så bråttom? Det såg även ut som om kvinnan samtalade med en annan kvinna. Pengar utbyttes, varför? Betalades den andra kvinnan för att inte följa efter eller vad hände egentligen?

Vi i spaningsledningen är mycket tacksamma om information rörande fallet då vi i annat fall behöver vidta extrema åtgärder. Så snälla hjälp oss klara ut de sista frågetecknen.

Eftersom jag testade en CBR 1000 igår och följdaktligen behöver pengar till en ny hoj är jag villig att tjäna en extra slant. =)

Jag skymtade paret och lyckades överhöra något om provkörning. Dock ska ingen av dem köpa ny hoj, så frågan är vad för sorts "provkörning" det egentligen talades om. Kan det vara kodspråk för något snusk??

Eftersom jag testade en CBR 1000 igår och följdaktligen behöver pengar till en ny hoj är jag villig att tjäna en extra slant. =)

Jag skymtade paret och lyckades överhöra något om provkörning. Dock ska ingen av dem köpa ny hoj, så frågan är vad för sorts "provkörning" det egentligen talades om. Kan det vara kodspråk för något snusk??

Ditt lilla odjur....

Nu ska vi se här... Har jag som spaningsledare uppfattat detta rätt?? Vår spion "Jonte_g" har alltså uppmärksammat Mr White och Ms Black varav minst en av dem kört en annan hoj och det var mkt textiler vid denna körning...

Du som kör i textil erkänner alltså att du kört en annan hoj denna dag, kan detta alltså ses som ett erkännande gällande profilen "Ms Black" ??? För vad jag kommer ihåg så var du uppe på tapeten redan vid förra anklagelsen? Eller minns jag fel? :7peta

Jag betalar vad som helst för delaktighet i det utrycket då det är den enda sanna frasen kring denna varelse som här verkar kalla sig BusAnna.. :D

Riktigt gott och starkt kaffe blir perfekt, Sockertopp!:tummenupp

Eftersom jag testade en CBR 954 igår och följdaktligen behöver pengar till en ny hoj är jag villig att tjäna en extra slant. =)

Håll dig till fakta! 46 kubik leker man inte med ostraffat!:gnissla

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey