Spanienresa!

Mr Brownstone

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
Aprilia rs250 sp
Har funderingar på att arangera en resa till Spanien för dom som inte klarar av en hel vinter utan banåka. Vad jag funderar på är buss för förare o annan transport för hojarna. Dom som är intreserade av en resa kan intresseanmäla sig här eller skicka PM. Kom gärna med synpungter o önskemål om bana eller annat. Kommer börja jobba med resan så fort jag får reda på om det finns intresse!

Jodå, vi är intresserade.
Två förare och En mc.

Men självklart är alltid priset avgörande.
Har personligen inte en aning vad det kan kosta och vad man ska förvänta sig så jag skriver upp oss med förväntansfulla drömmar :)

/Nitrous & Liwa1

Jag är alltid sugen det vet du! :hihi
Kolla upp priset bara.. så snackar vi sen!

Är inga RR-förare som är intresserade? Denna organisering kommer troligen bli ihop med Sporthoj.com (mig typ) o Mr Brownstone här. Kan bli en jäkla rolig resa! Lär oxå bli relativt billigt ! Räkna med 3-4 lax för själva resan (buss, boende, mat osv).. sen + hojen o dess omkostnader.

Jag är fetpå!

Swedie skrev:
Är inga RR-förare som är intresserade? Denna organisering kommer troligen bli ihop med Sporthoj.com (mig typ) o Mr Brownstone här. Kan bli en jäkla rolig resa! Lär oxå bli relativt billigt ! Räkna med 3-4 lax för själva resan (buss, boende, mat osv).. sen + hojen o dess omkostnader.

Jag är fetpå!
Jag är nog eventuellt på, beror på pengar som sagt

Jag har eventuellt en kontakt för att lösa transporten för hojarna :tummenupp
Lastbil alltså (bil o trailer) o mig som chafför :yoparty

Kan kolla upp senare om det finns intresse :tummenupp

.../Yoshi

Låter asballt!! :banana
Jag e på.
Vill dock ha lite mer info angående pris mm

Låter skoj!! Beror ju lite på priset....men jag e på

Jag gör det bara!! Hänger med alltså! Om jag har en hoj förstås. När blir resan av, typ?

Låter skitkul och bra att någon arrangerar något, och jag vill inte sprida något regn på en bra idé, men för allt i världen, skaffa en BRA försäkring till hojtransporten.

Jag snackade med en kille som jobbade på ett åkeri som hade svarat på en offert om att frakta hobbybilar (från Italien), tydligen hade det kommit ut att dom var med i upphandlingen (dom fick inte frakten) så dom fick ett antal kapell uppskurna på sina bilar efter det när dom övernattade i olika länder i europa, dock hade dom inte mer stölder än vanligt, så tydligen var det bilarna som var intressanta.

Sporthojar är väl inte direkt iskalla på skumma marknaden nere i europa?

körning i Spanien

När? Var? Hur länge?

E definitivt intresserad! Har själv funderat på detta!!
Kostnad? Typ av transport? Övernattning i bilen eller tält?
E sugen på Valencia trakterna. Se banan där bland annat! Kanske i o med att Motogp kör där, vet ej riktigt.
Bara bana eller bana o gata??

Frågorna är många......

Viktigaste är pris o tidpunkt dock!

Hej o ursäkta att man vatit off, Har flyttat... Sulle vilja ha en liten omröstning om när, jag har två förslag, i december när snön börjar falla eller i februari/mars så att man kan värma upp lite inför säsongen.

Min röst hamnar på feb/mars. Har man lite känsla kvar precis innan första racen/träningarna.

Våren! Så hinner man med några banker, så man kan finansiera kalaset...

Tala precis med webspy och han kan greja stora lastbilen för transport, pma kisen om det finns intresse för samtransport...

Webspy

Mycket bra initiativ. :tummenupp Kan väl inte finnas nån som inte vill haka på möjligheten att dra iväg med SH söderut:) men alla kanske inte kan av olika skäl. Feb/Mars borde väl vara intressantast för de flesta. Skicka ut förslag på mer exakta datum och pris. Förmodar att resan lär starta i Stockholm som nordligaste punkt ?

/ Kenneth

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back