Spanien

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Beställde just en resa till de soliga, men kom på att jag hört att snus är olagligt där nere.. stämmer det? :D :gnissla

Nej, och även om det hade varit olagligt så hade snuten inte brytt sig. De bryr sig knappt om du blir stannad när du kör berusad.... När jag bodde i Spanien hade vi en fest dit polisen kom (i spanien ringer grannarna till polisen direkt istället för att ringa på o be folk att ta det lugnt). Det slutade med att ena snuten satt med en drink o snackade med oss ett tag....

Coola Ola skrev:
Nej, och även om det hade varit olagligt så hade snuten inte brytt sig. De bryr sig knappt om du blir stannad när du kör berusad.... När jag bodde i Spanien hade vi en fest dit polisen kom (i spanien ringer grannarna till polisen direkt istället för att ringa på o be folk att ta det lugnt). Det slutade med att ena snuten satt med en drink o snackade med oss ett tag....
Haha. Vad roligt. Tur att snuten var av den trevliga sorten!

*DanTheMan* skrev:
Finns ju o köpa överallt..iaf på Mallis.
BTW vi blev världsmästare idag.Viva Espana :banana

Nja, det finns att köpa på ställen där en massa svennar semestar. Ska du vara ute i obyggden en vecka så ta med dig ett föråd för eget bruk.

Anton_Ljunghusen skrev:
Beställde just en resa till de soliga, men kom på att jag hört att snus är olagligt där nere.. stämmer det? :D :gnissla

Som att maskar i flaskorna skulle vara olagligt i sverige.....

spelar ingen roll om det är olagligt :kocko kommer aldrig att sluta snusa :yoparty :yoparty snusa e gott

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN