Spanien-läger 2010

Supermoto-rider

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2005
Hoj
Kawasaki 450
Nu har planeringen av vårat supermoto-läger i Spanien påbörjats .

Lägret som har genomförts varje år sedan 2003 kommer 2010 att vara på 3-4olika banor i Alicante-Murcia regionen .

Vecka 10-11 blir de två veckor som vi kör lägret 2010 .

Basort för lägret blir som vanligt i den trevliga kurorten Banos de Fortuna .

Tränare blir Ola Eifrém och förhoppningsvis också den snabbe engelske föraren Matt Winstanley , och kanske någon mer beroende på hur många deltagare det blir .

Lägret är till för alla , allt från nybörjare till elit . Gruppindelning som vanligt .

Nytt för 2010 är att vi har planer på att under lägret erbjuda möjlighet till ombyggnad av gafflar och stötdämpare .

Mer info kommer efter hand .

# 36 Ola Andersson

Har ni tittat nåt på nertransport av hojar än?
Hade ju vart trevligt om Micke ville köra ner hojar i år då man helst vill flyga ner...
Om man nu kommer med i år igen.

Hade ju vart trevligt om Micke ville köra ner hojar i år då man helst vill flyga ner...

Instämmer, hade vart kanon om man kunde flyga ner.

Klart du ska mä kolle, vi tar mä oss team hoppborg! :yoparty Fan va kul det ska bli!:tummenupp

Vi har ingen lösning på transport av många hojar i ett fordon än , men vi jobbar på det . Både jag och Eifrém är tacksamma för förslag på någon som kan ta med 8-10 hojar . Tidigare år har det kostat 3000:- att få sin hoj transporterad Sverige-Spanien t.o.r. samt till och från våra banor . Vad det blir för pris 2010 får vi räkna fram tillsammans med den som kan tänka sig att ta på sig detta .

Vi har redan förbokat fem stugor , för ca 25 personer , i Banos de Fortuna .
Sen hjälper vi förstås till med att förmedla och samordna boende för alla som blir med på lägret på ett eller annat sätt .

Som de sista åren står vi för maten till lunch på alla träningsdagar .

Vi har ingen spikad lägerkostnad än . Jag och Eifrém skall gå igenom förmodade utgifter innan vi fastställer lägerkostnaden . 2009 var lägerkostnaden 800 Euro . I dessa tider kommer vi att göra vad vi kan för att minska den . Vi bör ha det klart till efter helgerna .

Hör gärna av er till mig eller Eifrém om ni är intresserade att följa med .
När vi har hela konceptet klart kommer ni att få allt mailat till er . Skicka gärna er mail-dress till tradgardsola@telia.com

Last edited:
Vi har ingen lösning på transport av många hojar i ett fordon än , men vi jobbar på det . Både jag och Eifrém är tacksamma för förslag på någon som kan ta med 8-10 hojar . Tidigare år har det kostat 3000:- att få sin hoj transporterad Sverige-Spanien t.o.r. samt till och från våra banor . Vad det blir för pris 2010 får vi räkna fram tillsammans med den som kan tänka sig att ta på sig detta .

Vi har redan förbokat fem stugor , för ca 25 personer , i Banos de Fortuna .
Sen hjälper vi förstås till med att förmedla och samordna boende för alla som blir med på lägret på ett eller annat sätt .

Som de sista åren står vi för maten till lunch på alla träningsdagar .

Vi har ingen spikad lägerkostnad än . Jag och Eifrém skall gå igenom förmodade utgifter innan vi fastställer lägerkostnaden . 2009 var lägerkostnaden 800 Euro . I dessa tider kommer vi att göra vad vi kan för att minska den . Vi bör ha det klart till efter helgerna .

Hör gärna av er till mig eller Eifrém om ni är intresserade att följa med .
När vi har hela konceptet klart kommer ni att få allt mailat till er . Skicka gärna er mail-dress till tradgardsola@telia.com

Är det någon som bestämt sig än?
Har ev 5-6 platser i lastbil om allt går i lås.
Calle Carlsson Eksjö

Skulle tippa på att 2-5 av de platserna skulle kunna bokas upp av göteborgare men vet ej säkert tyvärr...

Det är bra Calle om du har 5-6 platser , själv räknar jag med att ha 3 platser att erbjuda .

Om göteborgarna fortsätter att vara på hugget så har du snart fyllt din lastbil .

Mina trädgårdsarbeten tar slut i början på januari så då får jag äntligen tid att börja arbeta med supermoton . Jag och Eifrém återkommer här så fort som möjligt . Vi svarar på frågor om Spanien-lägret här på Sporthoj , eller på mailen , eller ring mig på 070-5569010 .

Jag tar gärna en plats i din lastbil Calle! :tummenupp Ska arbeta på kerttu oxå, o kolle e ju på hugget redan så jag tycker att vi borde bli iallafall 3 pers från götet.

tror jag å sputnik ska med oxå men vill veta hur det blir med pris å transport :P

Det blir Spanien-läger son planerat , 2010.03.08.-19.

Kostnad 650 Euro .

Vill du med , hör av dig snarast till Ola Andersson , 070-5569010 .

*/ ?>
Back