Spanien 8-12 Mars.

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Ort
STHLM
Hoj
Många
Så va man hemma igen efter ytterligare ett lyckat träningsläger med juniorerna i Team Allround Racing, Läs vidare på dagboken under www.allround-racing.com under knappen Aktuellt. Även årets kalender finns utlagd där.. Vi ses i sommar ??!!??
MVH Anders Gull
 
Hörru! LMS SM finns inte med i er kalender: 29-30 Maj!!!
Michaela verkar snabb också, skojigt!!
 
Krock..

Hjääälp! Det blev en krock med Metrakit cupen i Spanien som går av stapeln den 30 Maj. Tyvärr så känns det som vi vill satsa på det. Men vi är hemskt ledsna att vi missar hemma-banan. F-låt :Bugar Gå in på www.copacajamadridmetrakit.com så har ni nog full förståelse :brinnerup
 
metrakit copa caja skrev:
6.000 € al Primer Clasificado
Jösses! :banana
Sicken otur att det krockar! Men se till att knipa förstaplatsen, det ger många påsar lördagsgodis det!
 
Lite video..

Nu finns det lite onboard video utlagt under www.allround-racing.com Galleri, Lite sköna åkbilder kommer också inom kort.. :banana
Skruva upp ljudet när ni tittar på "Björkman bakom Robban" :lol
Hade gott alla glada race åkare...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top