Spamtråden v5.1!!!1

Status
Ej öppen för fler svar.
jag vill gå ut på fredag? är det några sugna som vill med ut och dricka några öl och svänga på benen? jag tänkte försöka undvika rockbaren dock... jag vill dansa :)

1. Blomman
2. Keps-Elin
3. Söt Sofie
4.
5.
6.
7.

Vart hade ni tänkt gå?
Skall ut med några kompisar på nivå kanske.

Jag har kollat på korten från i lördags...sjukt snygga....eller inte :näsblod
Tur man var hemma & var nykter :-) C@rro & Sanna oxå :rolleyes:

Nu ska vi laga käk & hyra film.

:pannkyss

ja fy för att hålla på på det viset.. :tungan
men det va en lyckad kväll över lag... :)

håller med om att hata måndagar, fan för att jobba 10-20.30 o va trevlig mot folk när man helst vill nana...
När e nästa fest hehe.. :tuttar

håller med om att hata måndagar, fan för att jobba 10-20.30 o va trevlig mot folk när man helst vill nana...

Då ska du prova telias support. Fifan. Du börjar o slutar varje dag mellan 07.45 - 22.15.
Var tredje vecka jobbar du helg. Som kompensation för det är du ledig 2 dagar veckan före/efter eller 1dag veckan före, 1 efter.

Det enda du gör är o lyssna på folk som är besvikna o behöver prata av sig :D

Nä, tacka vet jag mitt nygamla jobb.
Mån: 15-02
Tis-tors: 15-23.30
Fre, Lör & Söndag: Ledig :tummenupp

Varken jag eller de andra kommer in på nivå :(

Aha :(
Vilka ställen kommer ni in på då? :tungan

Skall gå på I am legend med en kompis på söndag, Palladium. Några mer som är intresserade? Tänkte gå på 1830-föreställningen.
Btw, bokar på torsdag.

Last edited:

*haha* Anders undrar oxå när nästa fest är :pannkyss
Usch lider med dig!! Jag var lätt däckad imorse men haft en grym dag jämfört med dig:näsblod lekt sminkdocka, terrat Pinky & sen shoppat med Busbo.

måste skicka över de lövely korten till dig....

Då ska du prova telias support. Fifan. Du börjar o slutar varje dag mellan 07.45 - 22.15.
Var tredje vecka jobbar du helg. Som kompensation för det är du ledig 2 dagar veckan före/efter eller 1dag veckan före, 1 efter.

Det enda du gör är o lyssna på folk som är besvikna o behöver prata av sig :D

Nä, tacka vet jag mitt nygamla jobb.
Mån: 15-02
Tis-tors: 15-23.30
Fre, Lör & Söndag: Ledig :tummenupp

Men vart jobbar du nu?? Rätt grymma tider!!

Last edited:
Men vart jobbar du nu?? Rätt grymma tider!!

Jobbar på en fabrik i kungälv(rollsbo), mitt emot bilia :tummenupp
Älskar tiderna, det bästa är att man jobbar i ett kontor med "renzon". Dvs, när jag har problem med pollen allergin så sticker jag på jobbet o njuter av den pollenfria luften på kontoret :yoparty

Va gör du själv till vardags? :)

Jobbar på en fabrik i kungälv(rollsbo), mitt emot bilia :tummenupp
Älskar tiderna, det bästa är att man jobbar i ett kontor med "renzon". Dvs, när jag har problem med pollen allergin så sticker jag på jobbet o njuter av den pollenfria luften på kontoret :yoparty

Va gör du själv till vardags? :)

hmmm tja idag har jag shoppat med busbo för har inga skor eller kläder....men jag borde börja plugga snart & så fort jag är frisk så ska jag tillbaks till träningen.... Låter som ett paradis för en pollendrabbad:tummenupp fast kan man inte vaccinera sig numera eller är det bara hösnuva?

Fifan va sliten jag är... Kunde knappt ta mig ur sängen imorse...

Fifan va sliten jag är... Kunde knappt ta mig ur sängen imorse...

Har du vqrit ute o druckit ol igen :tungan

Vi var pa Amadeus o kaka revben igar. Sa gott och sa god ol! Jqg skulle nog kunna tanka mig att flytta hit :) Bara jag far ordning pa tangentbordet... :gnissla Staller man in tagentbordet for surfandet nagon annanstans, nar jag skriver ,ail fungerar det som det ska :va

Vi var pa Amadeus o kaka revben igar. Sa gott och sa god ol! Jqg skulle nog kunna tanka mig att flytta hit :) Bara jag far ordning pa tangentbordet... :gnissla Staller man in tagentbordet for surfandet nagon annanstans, nar jag skriver ,ail fungerar det som det ska :va

Nej då, jag har varit duktig :)

Fan amadeus var det länge sen man var på! :drool
Vad blev det för öl då?
jag vill ha en Jupiler!! :yoparty

Nej då, jag har varit duktig :)

Fan amadeus var det länge sen man var på! :drool
Vad blev det för öl då?
jag vill ha en Jupiler!! :yoparty

Det blev Leffe Blond o Leffe Blond o Leffe Blond o sa en Leffe Blond o till maten blev det en Leffe Blond o sen blev det nog en Leffe Blond och sa hjalpte jag en jobbarkompis ,ed hennes kwack. Tyckte att hon skulle fa med sig sin sko hem :D

Barjaveln pa hoellet ar under renovering sa utbudet ar lite begransat. Idqg far det nog bli lite annat ocksa men jag ska lagga mig tidigt sa det blir inte sa mycket... Men nagra hasselnotsgenever gar alltd ner...

Aha :(
Vilka ställen kommer ni in på då? :tungan

Skall gå på I am legend med en kompis på söndag, Palladium. Några mer som är intresserade? Tänkte gå på 1830-föreställningen.
Btw, bokar på torsdag.
Jag har redan sett den :)

Du jag vet inte, förmodligen blir det väl bryggeriet tror jag...

Vart är du då? :)

Last edited:
Det blev Leffe Blond o Leffe Blond o Leffe Blond o sa en Leffe Blond o till maten blev det en Leffe Blond o sen blev det nog en Leffe Blond och sa hjalpte jag en jobbarkompis ,ed hennes kwack. Tyckte att hon skulle fa med sig sin sko hem :D

Barjaveln pa hoellet ar under renovering sa utbudet ar lite begransat. Idqg far det nog bli lite annat ocksa men jag ska lagga mig tidigt sa det blir inte sa mycket... Men nagra hasselnotsgenever gar alltd ner...

Vaffan är det för skithotell :mad:
Det är det enda krav jag har på hotell, en bar med stort utbud :tungan

Du får gärna ta en Jupiler för mig :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back