Spamtråden v5.1!!!1

Status
Ej öppen för fler svar.
dra helvet :mad:

idag jag har traffat många trevlig människa, legender så som duckie med vänninna katarina, gustav½, bosse bus, pinky, farbror, skrutt jojjoman,farfar, flugan,flinga etc.

Tack för visat intresse :yoparty
Vafan... jaja... varsågod för tårt jävlen :fatta!

Festen va skitskoj :banana Dock går klockan så jääädra fort och mitt i natten, och innan jag visste ordet av va det nästan tomt i lokalen...

Jag har numera "stayups" inbyggt i mitt ben, så nu slipper jag köpa det nästa gång :rolleyes:

Festen va skitskoj :banana Dock går klockan så jääädra fort och mitt i natten, och innan jag visste ordet av va det nästan tomt i lokalen...

Jag har numera "stayups" inbyggt i mitt ben, så nu slipper jag köpa det nästa gång :rolleyes:

:D :yoparty :tuttar :tummenupp

någon som såg regnumret på lastbilen som körde över mig? :3freak

:zpy

ooops :rodnar

någon som såg regnumret på lastbilen som körde över mig? :3freak

:zpy

SPY666

Last edited:
Frukost halv fyra is the shit:D

Bifogat

• IMG_0388.JPG
    IMG_0388.JPG
    78.3 KB · Visningar: 40
Denna helgen har varit fylld av egna initsiativ, vilket kan vara farligt när man lever i ett samboförhållande.

Djärv som jag är så tog jag flera egna initsativ denna helgen. I går satte jag igång diskmaskinen OCH hängde upp tvätt.:eek: Idag har jag tvättat bilen.

Kommer somna tidigt ikväll efter allt detta slit.

Och bakis är jag inte heller idag, måste fått i mig för lite öl igår.

Förutom ångesten så mår jag bra idag :banana
Idag har man inte viljat köra hoj iaf :(

Status
Ej öppen för fler svar.
Back