Spamtråden Summer Edition 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
tråkchey som alltid ska däcka så fort huvvet träffar kudden efter ett par glas vihn :nattsurfpånakensidor

Hejsan, någon som e bra på hdmi kabel å tv?

Jag skall koppla min dator till tvn, men bakrundebilden från datorn kommer bara upp på tv, men när man startar om datorn så kommer vista ikonen upp när man startar den.

sedan släcks den..vad är fel?

Hejsan, någon som e bra på hdmi kabel å tv?

Jag skall koppla min dator till tvn, men bakrundebilden från datorn kommer bara upp på tv, men när man startar om datorn så kommer vista ikonen upp när man startar den.

sedan släcks den..vad är fel?

Du ser troligtvis desktopen på tvn. Får gå in på inställningar och visa fanskapet vem som ska va herre och vem som är bitchen ;)

Du ser troligtvis desktopen på tvn. Får gå in på inställningar och visa fanskapet vem som ska va herre och vem som är bitchen ;)

va?

Det konstiga är ju att den visar när datorn startar upp men när den är igång så visar den bara en bild å ingen start meny :S

Jag hade samma problem när jag kopplade ihop det, den start som vanligt på datorskärmen men går automatiskt över till tvn, fick gå in och ändra vilken som skulle va huvudskärm, hade på 1:an men det tog datorn tydligen som tvn.

Jag hade samma problem när jag kopplade ihop det, den start som vanligt på datorskärmen men går automatiskt över till tvn, fick gå in och ändra vilken som skulle va huvudskärm, hade på 1:an men det tog datorn tydligen som tvn.

okej, blir arg på det när det inte funkar :huvet

Nu är sommaren slut.

Blir det en ny spamtråd som inte är årstidsknuten kanske finns det hopp om att den kommer att bli låååång.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back