Spamtråden Summer Edition 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Det känns hedrande att bo i en stad med sådana fantastiska invånare att man blir helt tårögd. 23kr är ju en del ändå, så det känns helt motiverat.

Artikel i Aftonbladet

Jävla människor :mad:

edit: eller vad man nu ska kalla dem.

V<d är detta för ställe ens? Kallt, regnigt och fiffan!

In Sweden we call it sommar.

Jag tog en coca cola och lite smågodis till frukost

Kolhydrater är viktigt :tummenupp

Last edited:
Var ser man VM bäst i stan? Gärna utomhus i öltält. Förra VM var det bra drag ute vid Röda Sten men jag kan inte hitta ifall de kör igen detta VM..

tjena folket!
Har flyttat till gbg nyss, även införskaffat mig en hoj, man var ju nästan illa tvungen nu när sommaren kommer.

Finns det några bra hojj vägar här ute?

tjena folket!
Har flyttat till gbg nyss, även införskaffat mig en hoj, man var ju nästan illa tvungen nu när sommaren kommer.

Finns det några bra hojj vägar här ute?

Nope, inte en enda, de flesta tar me hojen på flyget till sthlm och brassar på "Bulten" :D

det vanliga svaret blir väl, häng me på en gruppkörning får du se både mc folk och vägar

Nope, inte en enda, de flesta tar me hojen på flyget till sthlm och brassar på "Bulten" :D

det vanliga svaret blir väl, häng me på en gruppkörning får du se både mc folk och vägar

hahaha, jag tänkte väl, alla bra vägar finns väl bara i sthlm?:näsblod

det är sant,, man får ta sig ut på en liten gruppkörning. Det var faktiskt ett bra tag sen man gjorde det. Men vädret är ju inte det bästa heller...:gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Back