Spamtråden Summer Edition 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Ni där, skumma Hisingsbor!1 Varför står det, och har gjort en tid, ett stort rosa H på Ramberget/Ättestupan? vavava? :va

Igår när jag kom ut från kontoret stod det en jevvla massa crossar och/eller motarder vid rödljusen vid Ullevi och gasade helvett, framför dem stod en pickup med en snubbe på flaket som gapade nåt ohörbart i en megafon. Vad handlade allt detta om? Reklam för Supercrossen? Är väl nu i helgen den går va?

Judith: idag är det kasnek t om...

dsc04255_105709657.jpg

dsc04258_105709804.jpg

Igår när jag kom ut från kontoret stod det en jevvla massa crossar och/eller motarder vid rödljusen vid Ullevi och gasade helvett, framför dem stod en pickup med en snubbe på flaket som gapade nåt ohörbart i en megafon. Vad handlade allt detta om? Reklam för Supercrossen? Är väl nu i helgen den går va?

Judith: idag är det kasnek t om...

dom kör idag på ullevi :banana

Säkerligen Chalmers H-sektion (sektionsfärg rosa) som har spexat till det. Är väl nollningstider nu?
Det är väl så kan tänkas...

Vad läser man på H-sektionen?

Haha, det är nollorna på H-sektionen som haft det som nolluppdrag i veckan. :)
Verkar vara ett gediget jobb. :)

Landningsplatta för Helikopterburna Sheikbesökare till moskén??
Det skulle man kunna tro.

Ädit: Och DÄR sket sig denna fredagen. :3freak :mad: :gråta

Last edited:
Ni där, skumma Hisingsbor!1 Varför står det, och har gjort en tid, ett stort rosa H på Ramberget/Ättestupan? vavava? :va

Tja, vad kan jag säga... Det är givetvis en hyllning till undertecknad... :tråkad Ibland går mina fans dyrkan lite till överdrift... Hoppas att ni har överseende med det... :cool:

Tja, vad kan jag säga... Det är givetvis en hyllning till undertecknad... :tråkad Ibland går mina fans dyrkan lite till överdrift... Hoppas att ni har överseende med det... :cool:

Dom har även döpt ett teckensnitt efter dig. Det är stort. :tummenupp

jahapp, då har man sett världens sämsta film på bio. Predators heter den, nu i efterhand skulle jag inte vilja se den ens om jag fick 100.- som biljettjäveln kostade...

jahapp, då har man sett världens sämsta film på bio. Predators heter den, nu i efterhand skulle jag inte vilja se den ens om jag fick 100.- som biljettjäveln kostade...

Synd, hade hoppats den skulle va värd ett biobesök men nu får det bli tårränt istället..

Vad läser man på H-sektionen?

Så oförskämt av mig att inte svara.. :tungan
På H gick allafall på min tid alla högskoleingenjörer. Nu har många utbildningar flyttat från lindholmen upp till gibraltar och då vet jag inte om tex byggingenjörerna tillhör V-sektionen osv. Aja, nåt sånt :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back