Spamtråden Summer Edition 2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Efter drygt 1 års snuttande på portionspåsar fick jag idag ett våldsamt :jisses:jisses sug och införskaffade lite hederlig klassisk Grov-schnüs.

Fi fan. Som en fläskläpp. :tummenupp :D

Det märks att man är gammal....

Hämta den nya bilen idag och inser att manualen till blåtands-radion-med-gps-och-backmera är lika tjock som den som är till bilen.

Men nu har jag fått igång allt,vilken känsla av att vara ung när man kan strema spotify via bluetooth.

Dom tar mig aldrig levande !!!1

Hämta den nya bilen idag och inser att manualen till blåtands-radion-med-gps-och-backmera är lika tjock som den som är till bilen.

Men nu har jag fått igång allt,vilken känsla av att vara ung när man kan strema spotify via bluetooth.

Fiffan.

Blev det en Av-äns-is?

Kenstebil rockar men är inte manualer för tjejer? :gnissla

Jag har glömt lunchlådan i kylen. :gnissla Var köper man billig lunch runt Ullevi typ? Finns restaurang i huset visserligen, men 75 spänn för pyttipanna är inget jag betalar frivilligt.

Kom till Lisebergs personalmatsal, här betalar vi 76:- för maten oavsett om de är pasta med köttfärssås, pytt i panna eller oxfilé... (de sistnämnda tror jag aldrig serverats dock) :huvet

Jag har glömt lunchlådan i kylen. :gnissla Var köper man billig lunch runt Ullevi typ? Finns restaurang i huset visserligen, men 75 spänn för pyttipanna är inget jag betalar frivilligt.

Vad ska man med blåtand och rödskägg och grejer i bilen när man kan mixa ett schysst blandband och spela i kassetspelaren i bilen.:7peta

Vi som inte kör gengasdrivna bilar och använder 5,5 tums disketter ,har valt bort just den extrautrustningen på våra bilar.

En av fördelen med att ha en gammal Fåård är att man får ha höga avgasvärden i besiktingen. Därför gick den idag igenom med blanka papper.:tummenupp

En annan fördel är att man inte behöver byta motorolja, man bara fyller på.:D

En av fördelen med att ha en gammal Fåård är att man får ha höga avgasvärden i besiktingen. Därför gick den idag igenom med blanka papper.:tummenupp

En annan fördel är att man inte behöver byta motorolja, man bara fyller på.:D

Visste inte att du körde "oljebrännare" :D

När vår dodge skulle besiktigas var det inte tillåtet med självläns på växellådan :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Back