Spamtråden Regn Edition

Händer det nått sköj i regnet idag eller? Ingen som har tex ett trevligt ölagille?

\m/

okej, tjejen har lyckats låsa ute oss från lägenheten och vi måste vänta tills 06:30... jävla fyllo e vad hon är...

...hon tar mina nycklar och mina skor och går in i lägenheten, när jag ringer och säger åt henne att komma tillbaks så glömmer hon både nycklar och skor så vi blir utelåsta...

Last edited:
okej, tjejen har lyckats låsa ute oss från lägenheten och vi måste vänta tills 06:30... jävla fyllo e vad hon är...

...hon tar mina nycklar och mina skor och går in i lägenheten, när jag ringer och säger åt henne att komma tillbaks så glömmer hon både nycklar och skor så vi blir utelåsta...

Ett jävla jippo till brud asså:tungan

Varför fanns det bara ett par skor med i ekvationen från början?

Det låter faktiskt jävligt segt ... hoppas det löste sig på något sätt:krama

Vad gör du där, står du utanför en sån där vaktkur så man kan gå fram och reta dig och säga att luften är fri? :confused:

Jag känner din kompis efter jag pissa där, fråga Mark.

Eh, ni pratar om det trötta slottet där dyslektikern härbärgerar. Jag pratar om ett stort, vitt och tjusigt slott där tränade, sunda män med goda värdegrunder, mod, och heder bor.

Ett jävla jippo till brud asså:tungan

Varför fanns det bara ett par skor med i ekvationen från början?

Det låter faktiskt jävligt segt ... hoppas det löste sig på något sätt:krama

av någon anledning tyckte hon att det var bättre med mina skor till lägenheten, men när hon kom tillbaks så hade hon ett annat par utav sina skor på sig.

det var bara att vänta tills 0730 när porten öppnas och sen sova...

av någon anledning tyckte hon att det var bättre med mina skor till lägenheten, men när hon kom tillbaks så hade hon ett annat par utav sina skor på sig.

det var bara att vänta tills 0730 när porten öppnas och sen sova...

Blev det borra sedan?

Snart skall det ju halloween-festas lite varstans i stan, vad skall du klä ut / av dig till?

Behöver lite inspiration och idéer. Helst inte för mycket sitta o sy, och helst inte någon total prefab kostym heller. Mr Smith i Matrix för några år sen var det lataste och enklaste, plus att man fick ha pickadoll. :tummenupp

Snart skall det ju halloween-festas lite varstans i stan, vad skall du klä ut / av dig till?

Behöver lite inspiration och idéer. Helst inte för mycket sitta o sy, och helst inte någon total prefab kostym heller. Mr Smith i Matrix för några år sen var det lataste och enklaste, plus att man fick ha pickadoll. :tummenupp

Kudde under tröjan och skinnväst! HD/HA knutte! :glömdet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...