Spamtråden Regn Edition

jag e sewgen på att dricka öl, torsdags "fika" till helgen?

Jag funderar på att börja skjuta heroin.
Finns det nån som vart jag kan få tag på ingående komponenter till min nya tänkta hobby?

Skulle behöva kanyler, heroin osv. Skulle även behöva en instruktionsbok hur saker och ting går till.

Judith: Kan man få instruktionsboken som en power point presentation, tycker det är ett så trevligt format.

Last edited:
Jag funderar på att börja skjuta heroin.
Finns det nån som vart jag kan få tag på ingående komponenter till min nya tänkta hobby?

Skulle behöva kanyler, heroin osv. Skulle även behöva en instruktionsbok hur saker och ting går till.

Judith: Kan man få instruktionsboken som en power point presentation, tycker det är ett så trevligt format.

Hur mycket ska du ha?

Inge kul att ha en massa över som bara ligger o blir dåligt.
Skulle som en bra vän rekommendera dig att börja med 3-4 pallar à 800kg. Det är verkligen jobbigt när det tar slut o alla lastbilar med kran är ute o lyfter flodhästar i Askimsviken istället.

Hur mycket ska du ha?

Inge kul att ha en massa över som bara ligger o blir dåligt.
Skulle som en bra vän rekommendera dig att börja med 3-4 pallar à 800kg. Det är verkligen jobbigt när det tar slut o alla lastbilar med kran är ute o lyfter flodhästar i Askimsviken istället.

Hur mycket gör man av med i veckan om man bara skjuter herion torsdag till söndag? Vad är en typisk nybörjar dos?

Är sugen på stompgrips. Men har för mig att det finns ett annat alt också, kommer dock inte ihåg vad det heter.

Vad kör ni med?

Funkar Rockbaren för de andra så är jag på det. :) Annars funkar vad som så länge det inte är något bratställe :tungan

Fan va gött att vara på arbeitsplatz igen. :banana

Btw, någon som vet/kan rekommendera en väckarklocka-app där man kan ställa in alarmsignalvolym samt välja att skiten INTE ska vibrera?

Blir fan tokig på dessa nymodigheter till dynga som inte bara kan lasta in en funktion i telefonen som funkar på liknande sätt som "de gamla hederliga" lurarna för ett år sedan.

:mad:

eeh.. vaffan har hänt nu? 6-7 mc-snutar och lika många bilar drog precis förbi i full galopp på mårten krakowleden riktning operan/götatunneln

eeh.. vaffan har hänt nu? 6-7 mc-snutar och lika många bilar drog precis förbi i full galopp på mårten krakowleden riktning operan/götatunneln

Kollegan har väl sagt att kaffet va färdigt på stationen :banana

inte riktigt samma, men fick mig ändå att tänka på den här:

16060d1184216690-speeding-whats-your-

Fan va gött att vara på arbeitsplatz igen. :banana

Btw, någon som vet/kan rekommendera en väckarklocka-app där man kan ställa in alarmsignalvolym samt välja att skiten INTE ska vibrera?

Blir fan tokig på dessa nymodigheter till dynga som inte bara kan lasta in en funktion i telefonen som funkar på liknande sätt som "de gamla hederliga" lurarna för ett år sedan.

:mad:

Alarm Klock
chart

Vibration on/off samt fading av larmet (i sekunder och i procent hur hög volymen ska vara som mest). Slipper man chockvakna till 100% volym:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT