Spamtråden Regn Edition

Jao, om den var värd något så tycker jag nog det, vart det ingen åverkan på bilen den satt i förresten?

En femhundring var den nog värd. Passagerardörren stog öppen, ingen åverkan som jag såg. Den gamle bilen (1978) är väl ganska lätt att ta sig in i.

Om det är ok för henne att den inte startar så byt fort som fan.
Dock kan hon ju tycka att du bör meka lite med den så att den funkar.

hennes sambo skall pilla med den så vi kunde byta direkt men polarna säger att jag inte skall byta för att :

xboxet :

det är gammalt
det är dåligt
360 är bättre

mini moton :

den kan jag få mer säger dom, men jag säger att man inte får mer för dom idag ..svåra att sälja.

De har inte aprilia längre, de tröttnade på reservdelskaoset.

edit: det kan ju hända att en del handlare kan ta hem om någon av de stora grossisterna som de anlitar även har apriliasortiment.
Aha, emizione på reservdelsavdelningen också.

Finemang.

Ah, rödvin. :onsdagsfyllo

Last edited:
Jag ville bara säga att Farbron är bäst och har en riktig häst-balle,dessutom är han snygg,rik och sexig.

:hijack

Behöver åka till Alvhem o köpa ÖL + filter.

Om du köper 25 liters dunk och delar med polarna så skall det gå att beställa på lokala Ok-macken till samma pris.

Om du ska ha den OK SBK-ölen kan jag vara med å dela på en 25 litare ... de 12 jag köpte av Johansson är nästan schlut!

\m/

Att ha ont i halsen är fan bland det värsta jag vet ... det och fabbrons sura häst-balle!

Last edited:
Om du ska ha den OK SBK-ölen kan jag vara med å dela på en 25 litare ... de 12 jag köpte av Johansson är nästan schlut!

\m/

Aah, bra att veta. Har vägarna förbi där en del så det kan nog bli köpa av. Filter oxå?

\m/

Att ha ont i halsen är fan bland det värsta jag vet ... det och fabbrons sura häst-balle!

Jag har hört att det finns ett samband... :mattias

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...