Spamtråden för KHR

Sebastian R

Är här eller i någon kurva...
Gick med
29 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Med två hjul!
Låter fint de, klart Aset klarar det:yoparty
Klart det blir väder!


GP, Polis och massa annat för att fylla ut flera rader.

Dom jagar inte moppar, hojar och andra fordon där föraren sitter utsatt, om dom ser att det börjar bli farligt, dvs tar risker, håller på att ramla, riskerar stora skador osv osv osv osv..
Så hörde jag historian, så en sporthoj i 200 på E6 uppfyller väl några av de kriterierna. *Jag har hört* att man inte tänker helt klart när man skall bort från blåljus som hänger på bakom...
 

FlyingPig

Micha #59
Gick med
27 Aug 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Honda CBR 600 + Kawasaki ZXR 400 1997 (Till salu)
Jag har RR-licens. Skall bara lösa ut den.
Men skall nog inte köra REC, är inte så "SNABB"


Kan du inte övertyga Limez(Emil) att ta licens. THE YOUNG TEAM.......

Lycka till med testen av 1000 cc hojen. Det är en "hästspark" jämfört med din "Moppe".:):tummenupp

Haha. Mjoo, men det kan ju bli onödiga pengar för han om det bara gäller en gång! :p Men det skulle nog allt vart roligt, får väl tjata när jag vet säkert att det blir av! :tummenupp

Det kommer nog lätt gå fortare på bakrakan av Anderstorp då jag bara kommer upp i 200 med min, men undra om det kommer få fortare runt banan...:va Får väl ta tiden och hoppas! :banana
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Kan du inte övertyga Limez(Emil) att ta licens. THE YOUNG TEAM.......

Med tanke på att jag knappt har råd att köra hoj över huvud taget så är en satsning på RR helt utesluten just nu iaf.

Tyvärr:gnissla:fyllisar
 

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
För aspling har fått körkort! för aspling har fått körkort för aspliing har fått körkort! å fy fan vad han bör byta bild, å fy fan var han bör byta biiiiiild!:gnissla
 
Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Då har man idag träffat på Kba's enda (?) mc-snut.
Tur att vi var såpass många, annars hade man nog fått en sommar utan körkort:gnissla

Zarrell, vilken skit du tänker skriva, gör det inte, orkar inte med dina überkorkade kommentarer just nu:död
 

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
..skit också, nu har mitt lämp gått ut så nu får man inte ens övningsköra längre... har skickat in nya papper och hoppas att det inte skall ta för lång tid. Brorsan gjorde detsamma fast han är tvungen att skicka till norrbotten (han är skriven där). Ca. fem, ja 5(!) veckor skulle det ta för dom att besluta om det! Hoppas verkligen inte att det tar så lång tid här... :gnissla annars får man väl bli outlaw på riktigt :D
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Då har man idag träffat på Kba's enda (?) mc-snut.
Tur att vi var såpass många, annars hade man nog fått en sommar utan körkort:gnissla

Zarrell, vilken skit du tänker skriva, gör det inte, orkar inte med dina überkorkade kommentarer just nu:död
Men du din jävla mes! Erkänn du höll på att skita på dig och blev rädd för att han skulle anmärka på att du inte hade reflex och att hojen var reggad som "orange" trots att den var svart!
Näh jag skoja bara, berätta mer!!11..vad sa han? "jag hoppas inte det förekommer bakhjulsåka ute i trafiken pojkar!:mattias" Krillan: ehehh neej då självklart inte konstapeln :eek:

:D
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Men du din jävla mes! Erkänn du höll på att skita på dig och blev rädd för att han skulle anmärka på att du inte hade reflex och att hojen var reggad som "orange" trots att den var svart!

:rofl:D:D
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Men du din jävla mes! Erkänn du höll på att skita på dig och blev rädd för att han skulle anmärka på att du inte hade reflex och att hojen var reggad som "orange" trots att den var svart!
Näh jag skoja bara, berätta mer!!11..vad sa han? "jag hoppas inte det förekommer bakhjulsåka ute i trafiken pojkar!:mattias" Krillan: ehehh neej då självklart inte konstapeln :eek:

:D

Klart att jag var rädd, men inte för att något på min hoj skulle vara olagligt (vad det nu skulle vara:va). Tankarna for dock omkring i huvudet hur en sommar utan körkort skulle vara, men det kändes ändå rätt så lungt. Man blev ju grym lättad när han räckte över körkorten till oss igen.

Lovar dig att du inte heller skulle vara så tuff, spec inte den gången då du, jag o emil stötte på snuten i ett industriområde en kall februarikväll och du stammade som en köldskadad bäver:banana :krama :tuttar


Ja, för du o zarrell är ena riktigt coola grabbar när det gäller polisen:jäs
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ja, för du o zarrell är ena riktigt coola grabbar när det gäller polisen:jäs

Jag har ju träffat nästan alla poliser i KBA på grund av bilen, och jag har bara tagit det lugnt och skämtat med dem och dem har skrattat och skämtat tillbaka, en gång startade polisen till och med konversationen med ett skämt som han skrattade gott åt :D

Alla beter vi oss olika vid ett möte med poliser, men med lite polis-vana så kan man snacka sig ur rätt mycket som någon ovan bara stått tyst och tagit emot:)
Typ böter för att skylten sitter i 3 graders fel vinkel, jag själv hade tagit tag i skyltjäveln och böjt ner den om det fans utrymme, eller eventuellt sagt att jag skulle lova att fixa det så fort jag kom hem :tummenupp
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Alla beter vi oss olika vid ett möte med poliser, men med lite polis-vana så kan man snacka sig ur rätt mycket som någon ovan bara stått tyst och tagit emot:)
Typ böter för att skylten sitter i 3 graders fel vinkel, jag själv hade tagit tag i skyltjäveln och böjt ner den om det fans utrymme, eller eventuellt sagt att jag skulle lova att fixa det så fort jag kom hem :tummenupp

Håller med dig, kunde vart lite smidigare där, men hade jag försökt att böja tillbaka skyllten så hade den, som jag sagt tidigare, knäckts (Tappat räkningen på hur många gånger jag fått förklara det:gnissla) Bara en vecka efter så flög ju skyllten av:tummenupp
 
Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Animal planet ringde och ville göra ett repotage till deras program Djurpolisen. Dem vill komma till Kba och göra ett repotage om en kille i en crosshjälm, av märket Fox, som sitter på ryggen på en anka och plågar denna stackars varelse genom byn.
 

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
Animal planet ringde och ville göra ett repotage till deras program Djurpolisen. Dem vill komma till Kba och göra ett repotage om en kille i en crosshjälm, av märket Fox, som sitter på ryggen på en anka och plågar denna stackars varelse genom byn.


Inte kul Krillan, INTE KUL...... :näsblod
 

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
Jag skall dricka smironoff och martini idag:mattias :7peta :fatta!


Aspling, det var mr.dude som kom på det skämtet igår. Jag tycker din hoj är görsnygg, men kunde ändå inte låta bli att skratta åt detta smaklösa skämt:pannkyss


haha, det låg på samma nivå som scania skämtet igår Krillan ;)
 

Sebastian R

Är här eller i någon kurva...
Gick med
29 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Med två hjul!
Sticker ut NU!
Ring eller messa så kanske vi kan mötas upp någonstans för en tur i solen?
0709 62 49 72
Sebastian
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top