Spamtråden för KHR

På jobbet e de lungt som graven pillat navel hela dagen idag snart dax att gå hem :D

Julmust finns bara under julen liksom påskmust under påsken. Vad är det för must som finns på sommaren? nä ingen alls förstås:va . Där finns en potentiel affärside:tummenupp . Man kan börja tillverka midsommarmust tex. Eller kan det bara heta must som kan säljas året runt. Kan man inte uppfinna en nattmust som man bara får dricka på natten för det är jag sugen på nu.

Nä nu är det nog sängdags

Phet avatar, är det du?:yoparty

Ikväll blir det ännu mer julmust (efter fikat) o nästa vecka blir det ännu mer julmust....

Julmust och heKcswråål for president

:yoparty

Haha jepp, jag på väg till jobbet:yoparty :tungan

Jag har sammanlagt ca 1,5 liter julmust att konsumera i år:( Kommer bli en konstig jul, men jag och Limez får göra det bästa av det med christmas pudding och cake. :zpy Pepparkakor och lussebullar finns i alla fall:)

Jag hatar att varje gång jag ser hojjar här (hela tiden) får ja hemläntan... Vill att det ska vara maj och att jag precis har vart och köpt min första egna hoj. Den dagen.... :myss

Jag har sammanlagt ca 1,5 liter julmust att konsumera i år:( Kommer bli en konstig jul, men jag och Limez får göra det bästa av det med christmas pudding och cake. :zpy Pepparkakor och lussebullar finns i alla fall:)

Vadan denna taniga konsumtion, för:va Haver dem icke julmust i Storbrittaniens största land, eller äro det klassat som en drog och därför inte tillåtet att förtära:näsblod

Är det mycket hojar i London? Någa motardhojar???:yoparty

Vadan denna taniga konsumtion, för:va Haver dem icke julmust i Storbrittaniens största land, eller äro det klassat som en drog och därför inte tillåtet att förtära:näsblod

Är det mycket hojar i London? Någa motardhojar???:yoparty

För att en flaska julmust kostar £3,50 i svenska butiken + transport dit £2 (£1= 13 SEK)... Julmust är i högsta lag svenskt och kommer förhoppningsvis förbli så:) :patriot

Här finns massa hojar:) Allt från fula kines-125or till motarder, touring/messenger-hojar och sporthojar. Dock inte många glidare... inte rätt miljö för dem riktigt.

För att en flaska julmust kostar £3,50 i svenska butiken + transport dit £2 (£1= 13 SEK)... Julmust är i högsta lag svenskt och kommer förhoppningsvis förbli så:) :patriot

Här finns massa hojar:) Allt från fula kines-125or till motarder, touring/messenger-hojar och sporthojar. Dock inte många glidare... inte rätt miljö för dem riktigt.

Ajfan, då kanske du inte blir så glad av att höra att Emil satt och halsade på en 1,5 liters flaska, och dte är bara en bråkdel av all julmust han har druckit hittils:lol

Nä nu skall jag inte vara dum.

Ofan, finns det till och med motarder i det snobblandet:yoparty

Ajfan, då kanske du inte blir så glad av att höra att Emil satt och halsade på en 1,5 liters flaska, och dte är bara en bråkdel av all julmust han har druckit hittils:lol

Nä nu skall jag inte vara dum.

Ofan, finns det till och med motarder i det snobblandet:yoparty

1,4 liter ere!!

Ja, fan, man trodde ju att dem hade bättre hyfs än att köra retard:huvet :näsblod

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti