Spamtråden för KHR

aah, ännu en dag körandes med vespan, dock var passet idag bara på 3 timmar, men satan va det snöade, eller så var det bara kylan som fick mig att hallucinera:gnissla

aah, ännu en dag körandes med vespan, dock var passet idag bara på 3 timmar, men satan va det snöade, eller så var det bara kylan som fick mig att hallucinera:gnissla

Fan du jobbar på du Krillan! Duktigt!:tummenupp :yoparty

Vi har knappt hunnit starta upp våran nya klubb och vi har redan hunnit bli missförstådda:näsblod
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3917719&postcount=40

Nu var det inte en gnällig kärringen som gjorde detta uttalandet (eller jo kanske, till viss del) men/utan en motorcyklist. Om till och med motorcyklister har fördomar mot oss, hur skall nu detta sluta?:gnissla

EDIT: Ja, nu vart ju inlägget jag länkade till bortraderat, men det handlade hur som helst om en bitter jävel som skrev att man skulle passa sig för oss i KHR:näsblod :arsele

Men vi är ju bara snälla pojkar (och nån tjej) som verkligen inte skulle skälla ut små barn eller sparka av backspeglar på sprillans nya bilar:rolleyes: :näsblod :D

Last edited:
Vi har knappt hunnit starta upp våran nya klubb och vi har redan hunnit bli missförstådda:näsblod
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3917719&postcount=40

Nu var det inte en gnällig kärringen som gjorde detta uttalandet (eller jo kanske, till viss del) men/utan en motorcyklist. Om till och med motorcyklister har fördomar mot oss, hur skall nu detta sluta?:gnissla

EDIT: Ja, nu vart ju inlägget jag länkade till bortraderat, men det handlade hur som helst om en bitter jävel som skrev att man skulle passa sig för oss i KHR:näsblod :arsele

Men vi är ju bara snälla pojkar (och nån tjej) som verkligen inte skulle skälla ut små barn eller sparka av backspeglar på sprillans nya bilar:rolleyes: :näsblod :D
Mitt inlägg blev inte raderat:D

Förövrigt sticker jag till London nu:yoparty , tillbaka söndag kväll.
Ha det gött:yoparty

ps: nej emil jag ska inte våldgästa din flicka:tuttar :hihi

Krillan skrev:
Det här meddelandet har tagits bort av Krilllan. Anledning: Tar bort detta onödiga inlägg så att inte någon i hela världen skall kunna läsa vad som stod i det!!! mohaha

Jag kan läsa det:tummenupp :)

Inför Knarrafton:tomten nu. Våga pynta hojen. Ersätt julgranen med hojen om ni nu förvarar den inomhus under vintern. Köp ett skinnställ till julbocken.
Glad första advent! :hojraket

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...