Spamtråden för KHR

Ok, rättelse då, vad är det intressanta? förrutom att det känns som om att släpet skall hoppa loss från kroken, glida förbi en och träffa första bästa barnvagn som står vid övergångsstället lite längre fram:rolleyes:

Pretty much det du radade upp där:rolleyes: :gnissla

Kan nu meddela att jag inte längre är ägare av 2 möss utan av ca 10:gnissla Och ändå var det två honor, jävla djuraffär som inte kan hålla isär könen:huvet

Pretty much det du radade upp där:rolleyes: :gnissla

Kan nu meddela att jag inte längre är ägare av 2 möss utan av ca 10:gnissla Och ändå var det två honor, jävla djuraffär som inte kan hålla isär könen:huvet
Ahahahahahahaa:rofl dom kan ju ha adopterat:D

Men nu får du skaffa villa,hund och volvo till dom. I den där lilla buren lär ju inte familjen få plats:D

Bifogat

• sh.JPG
    sh.JPG
    18.8 KB · Visningar: 49
Vill bara meddela att jag har bestämt mig för att införskaffa en sporthoj när jag återvänder i maj. Hade en dröm härom natten att jag ägde en CBR 600. Så nu gäller det bara att fortsätta shoppa på primark och spara pengar:)

Och så har jag halsfluss och öroninflammation oxå, bara så alla vet!:näsblod

Vill bara meddela att jag har bestämt mig för att införskaffa en sporthoj när jag återvänder i maj. Hade en dröm härom natten att jag ägde en CBR 600. Så nu gäller det bara att fortsätta shoppa på primark och spara pengar:)

Och så har jag halsfluss och öroninflammation oxå, bara så alla vet!:näsblod

:mad: :huvet :kulspruta :finger :fatta! :argpådato :tomten :pangihuve :hördu :kulspruta :kulspruta

Kolla nu vad du har gjort, har vi inte redan tillräcklig med plasträcer-piloter i detta länet:fatta!

Kolla nu vad du har gjort, har vi inte redan tillräcklig med plasträcer-piloter i detta länet:fatta!

Jag tycker att vi har för mycket låtsasmopeder i DETTA länet! Halland4ever! Du får gärna räkna dig till Halland men du bor faktiskt i Västra götaland!!:va

väldigt vad korta folk skall vara idag då:rolleyes: med "länet" menade jag lite otydligt distriktet där hojåkare från gbg/kba brukar köra, det är ju mestadels runt fjärås/härryda och bort igenom o ibland även norrut som folk brukar köra mc om man kmr från ovannämnda stad/kommun:rolleyes:

väldigt vad korta folk skall vara idag då:rolleyes: med "länet" menade jag lite otydligt distriktet där hojåkare från gbg/kba brukar köra, det är ju mestadels runt fjärås/härryda och bort igenom o ibland även norrut som folk brukar köra mc om man kmr från ovannämnda stad/kommun:rolleyes:

Jag är fan inte kort!! Jag är fan 1å84!!!!!1

:rolleyes: :)

Jag är helt övertygad om att så är fallet:fakta

Louize!

Vad skall du med en 600 till när du kan köpa min pärlemovita skönhet:va

Ja, det måste vara så:gnissla

Tror inte att hon hostar upp 110kkr+ för en begagnad Ducati:) :gnissla :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!