Spamtråden för KHR

Då bor du nog inte långt ifrån mig, koop, beroende på vad man kallar för Vickan (jag vet inte om jag egentligen bor i Vickan, Orsnäs, eller nåt annat). Inte så långt ifrån Vickans badplats iaf.

Ja det är ganska luddigt, men förmodligen är det inte långt, jag bor längs med onsalavägen, i samma hus som en viss pizzeria ;)

Då är det ju inte långt, nej... det var säkert dig jag hörde igår, dessa jävla huliganer med ljuddämpare som inte dämpar ljud... *host*

Haha! Jag var ute igår och åkte lite med ett par polare som har varsin KTM, vi var nog inte diskreta ;)
Självklart kör jag Hölet(tm) därbak :D
XR3.jpg

*skryta* Jämför med bilden här uppe!
DSC00980.JPG

Tack som fan till Limez, nu ser det fan bättre ut och låter grymt :yoparty

*skryta* Jämför med bilden här uppe!
DSC00980.JPG

Tack som fan till Limez, nu ser det fan bättre ut och låter grymt :yoparty

Grym hoj. Har oxå en xr600r, lv-reg. Modellen innan din, 86:a. Men dock har jag inga motardhjul, men har börjat att fundera på om man skulle fixa det och pynta upp hojen.

Bifogat

• DSC_0204.jpg
    DSC_0204.jpg
    149 KB · Visningar: 49
Grym hoj. Har oxå en xr600r, lv-reg. Modellen innan din, 86:a. Men dock har jag inga motardhjul, men har börjat att fundera på om man skulle fixa det och pynta upp hojen.

Haha, fan va liten du har blivit Klimpomannen! :D

Vem av er var det som var inne på mitt jobb och köpte slangklämmor/slang och pratade om körning på falkenberg?

nej fan idag måste jag ta tag i mitt jäkla framok... måste juh kunna köra till helgen med er... sprätta lite grus lixom!

suck trött e jag oxå :trött

nej fan idag måste jag ta tag i mitt jäkla framok... måste juh kunna köra till helgen med er... sprätta lite grus lixom!

suck trött e jag oxå :trött

slappna av. jag gör i ordning ditt ok på lördag morgon.
se till att sova sista timmen på jobbet idag, så du orkar med konserten.

*/ ?>
Back