Spamtråden för KHR

Har nu beställt en sH tröja skulle vi ha ett tryck KHR också kanske :)

Idag körde jag första mc-turen runt Göteborg 2009 med DRZ
He he jasså? Jag var också ute och körde, var det inte otroligt halt? Det var blank-is på flera ställen där jag körde. Dock ganska bra så länge man höll sig till dom större trafikerade vägarna :)

Gav skambud på hans rismoppe (dt 125) från sent 80-tal, han hade ute den för 14 000 när den var värd kanske högst 5000:crash

Sen att stackaren har kort stubin hör oxå till historien:3freak

Hahahaha din jävla tjomme, var det inte han du busringde till typ? Skyll dig själv ha ha :rofl :D nej men allvarligt, om han börjar bli lite väl jobbig har jag ett bra järnrör i mitt rum du kan få låna ;)

Gav skambud på hans rismoppe (dt 125) från sent 80-tal, han hade ute den för 14 000 när den var värd kanske högst 5000:crash

Sen att stackaren har kort stubin hör oxå till historien:3freak

Haha sånt gör jag hela tiden lägger skambud alltså :hihi Finns många sköningar på blocket tex en R1 från 99 med världens fulaste avgassystem han vill ha 52 lök gav ett bud på 25.
En i Kungsbacka som vill ha 7 lök för en begangnad 32 lcd tv när en ny på julrean kostade 4 lök osv osv
Nä inget att bry sig om han e i purbeteten säger du BU så kissar han ner sig så var lugn :)

He he jasså? Jag var också ute och körde, var det inte otroligt halt? Det var blank-is på flera ställen där jag körde. Dock ganska bra så länge man höll sig till dom större trafikerade vägarna :)

Nej, Jag körde bara på dom större gatorna i gbg. Men t.ex yamhacenters parkering var glashal på vissa ställen

Nu ska här ut och mekas krashpuckar:tummenupp :yoparty

PICT9240.jpg

Last edited:
Härliga puckar. bra idè. Min lillebror är sponsrad skateboardåkare så jag hoppas att han bjuder på några hjul:). Undrar vad det är för svarta grejor du har hittat.

Lär väl knappast vara skateboard-hjul i grund och botten:crash :3freak :va

Själv har jag två j*vla bulltar som jag måste borra/ersätta för att kunna montera på kraschpuckar:huvet

Själv har jag två j*vla bulltar som jag måste borra/ersätta för att kunna montera på kraschpuckar:huvet
Det är inte bultarna(som egentligen inte heter bult utan skruv), det är muttrarna du behöver borra:tummenupp

Härliga puckar. bra idè. Min lillebror är sponsrad skateboardåkare så jag hoppas att han bjuder på några hjul:). Undrar vad det är för svarta grejor du har hittat.

Var ute o köpte skateboardhjul till DRZ hjulaxlar. Dom svarta är dom också skatebordhjul?

Dem svarta är specialbeställda crashpuckar från Campar här på SH. Alltså inga skateboardhjul:mad: :)

Här kommer lite fler bilder på resultatet:tummenupp

PICT9264.jpg

PICT9265.jpg

Fick fila bort några mm för att den inte skulle ta i kåpan.
PICT9260.jpg

Det är inte bultarna(som egentligen inte heter bult utan skruv), det är muttrarna du behöver borra:tummenupp
Dem svarta är specialbeställda crashpuckar från Campar här på SH. Alltså inga skateboardhjul:mad: :)

Här kommer lite fler bilder på resultatet:tummenupp

Fick fila bort några mm för att den inte skulle ta i kåpan.

He he var själv sugen på att köpa dom där rosa, glad att jag tog dom svarta istället, rosa hade ju inte matchat så bra:D Men du ta o spraylacka dom lila eller nåt...ser förjävla billigt ut annars :näsblod
________

Fick mitt nya kopplingshandtag idag! (är förövrigt samma som Ryan Moore har på sin crf :Bugar :yoparty ) Tyvärr blev det inte så billigt som jag planerat, idioten i usa hade packat ner den i ett onödigt stort paket (eller snarare låda...) så jag åkte på att betala tull/moms/avgifter och hela skiten :huvet Skit samma nu stter det på plats i alla fall och känns asgött:tummenupp

Bifogat

• DSC00803.JPG
    DSC00803.JPG
    25.5 KB · Visningar: 46
  • DSC00804.JPG
    DSC00804.JPG
    25.9 KB · Visningar: 42
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...