Spamtråden för KHR

Jag och lillbrosan råkade ut för två äppelkastande småherdar på väg till hans fotbollsträning för några år sedan. När äpplet kom farandes och gjorde ett avtryck på framrutan gick adrenalinet på högvarv:cdevil , dock blev det inga skador. Ut for jag å lillbrorsan, inga synbara odågor.

Efter en stunds tittande upptäcker man ett litet huvud sticka fram vid en vit husknut en bit längre bort för att kolla om läget är okej för flykt. Då avlossades startskottet för jakten, vilken i sin tur avslutades pinsamt snabbt. Det var ju smågrabbar runt 6år och därmed var aggresionerna som bortblåsta. Man hade ju förväntat sig att snorungarna skulle vara något äldre:mad: . Nog fick dom en utskällning och hot om att jag skulle prata med deras föräldrar på vägen hem. Men lillkillen började att gråta, faen man fick ju nästan skuldkänslor.

Jag jagade ett gäng äppelpallare i sommras, jävlar va dom sprang, han bara få på mig träskorna dock så jag var inte så snabb:gnissla Var inte du med då Krillan? De va la du som upptäckte dom?!

Hur gick fikan? Kom det någon?? tog ni några stora beslut?? Tell me, tell me, tell me! :hoppa :hoppa

Det gick bra! Vi var 5 stycken modiga män som lyckades hitta ett café med lediga platser. Inga jätte-beslut egentligen. Trevligt som bara den:tummenupp

haha:D Nu har man kopplat in en kaffe kokare i skåpet i skolan med:D muuums när man kommer trött som ett as till skolan :) såå om någon vill ta sig en kopp kaffe med mig på lindälv nån gång kan ni ju bara säga till;D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT