Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Och då skall du ut och köra lr? :mad:

Japp :tummenupp

Vad gött:tummenupp Hoppas du lägger din lediga tid på att köra med den nya hojen!

Japp :tummenupp
Blev drygt 20 mil, lite kallt om händerna.

Du jobbar för lite :mad:

Kan man jobba för lite :confused:

Det är dessutom på tok för kallt att köra hoj idag, men du kan få kladdkaka när du passerar här sen ;)

Blev inte åt det hållet men kanske nästa gång, det lär ju bli mer körning medan du och din fot ligger hemma :tungan

Rick Z, Paser, Pysch vi borde byta klubbnamn till
Short Gloves Riders istället :yoparty :yoparty

Det är ju coolare med ett R i namnet:D

Okay :)
Har du koll på vem som köpte den? Och att han/hon sköter om den nu!?

Det är en kompis till Tobbe. Jag sa till henne att hon skulle vara rädd om den när hon var här o köpte ljuddämparen i fredags. :)

Vad är det för fel på min hund-mås?:va För den får du fem föspinnar av fem möjliga...:7peta :7peta :7peta :7peta :7peta

Hund-måsen är otroligt <välj valfritt positivt ord> om man jämnför med skiten du har uppe i högra hörnet... :D

Gonatt alla! :hej

Last edited:
Last edited:
Hund-måsen är otroligt <välj valfritt positivt ord> om man jämnför med skiten du har uppe i högra hörnet... :D

Nu tycker inte jag att Fröken Dalsland ska kasta pil i gummibåt när vi pratar om skräp på avataren.:sissy :sissy :D

Vad är det för fel med att spana in rumpor?:va Förresten; har ni hojväder, här är det kallt som i helvetet:huvet

Klart att vi har hojväder på framsidan! :D Det har vi alltid :rolleyes:

Rick Z, Paser, Pysch vi borde byta klubbnamn till
Short Gloves Riders istället :yoparty :yoparty

Det är ju coolare med ett R i namnet:D

Mycket ballare! :yoparty

Nu tycker inte jag att Fröken Dalsland ska kasta pil i gummibåt när vi pratar om skräp på avataren.:sissy :sissy :D

Jag tycker ni båda två har skit på avatarena!
Inga hojar ju! :mad:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back