Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Haha va fan.. Skall du försöka pränta in i alla nu att det är för kallt att köra tills dess att du blivit av med gipset? :tungan

:hihi
Igår var det ju nästan behaglig körtemperatur, men imorse bjöd termometern inte på lika rolig läsning. :gnissla

Nä nu blir jag ju nästan förbannad!:mad:
Då är det ju fan högsommar :tungan

De gäller inte oss andra, bara bosse :tungan

:hihi
Igår var det ju nästan behaglig körtemperatur, men imorse bjöd termometern inte på lika rolig läsning. :gnissla

Förutom kallt om fingrarna så var det riktigt bra körförhållande igår :) Förutom i början när ett litet jävla regnmoln drog över gbg.. :näsblod

Last edited:
Är det någon här som vet hur stor insex-hylsa man behöver för att få bort framhjulet på en R1? Tänkte försöka handla lämpligt verktyg på vägen hem från jobbet idag, men har lixom inte hojen hos mig just för tillfället.

Är det någon här som vet hur stor insex-hylsa man behöver för att få bort framhjulet på en R1? Tänkte försöka handla lämpligt verktyg på vägen hem från jobbet idag, men har lixom inte hojen hos mig just för tillfället.

Ett pm till wonderwizard här på SH borde nog lösa problemet, han verkar ju kunna det mesta om R1:or :)

Grattis till ny hoj by the way :)

Tackar! Nu känner man sig som en hel människa igen. ::hojsmilie

Har ingen aning om det är/var samma på R6 och R1, men om det är det, så har jag sådan "insexhylsa" (skarvmutter för gängstång) om du vill ha.

Just det, har läst nånstans att man kan använda en sån. Nog smidigast att bara springa förbi Biltema och chansa på ett par olika storlekar, skulle behöva lossa hjulet ikväll nämligen. Tack ändå! :tummenupp

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...