Spamtråden 6.0!

Status
Ej öppen för fler svar.
Imorron kanske?
Om smhi vill att det skall vara torrt bara! Bus-Bo, säg att det skall vara uppehåll och torrt!
Det kommer snöa och regna i sju veckor, men sedan kommer det bli sommar :mattias
Busbosse får kasta tärningen igen, för det är typiskt 5-6 idag, och inte 1-2...

Synd med foten bosse.

Är Bosse dum får foten lida, gammalt ordspråk från Jonsered.

Fan va gött o sitta på jobbet en söndag, ren övertid. Å vad gör jag? Jo, kollar WSBK. Yay!

Ahh om 6 dagar sitter man i spanien och väntar på att hojlägret drar igång...
Då slipper ni mig i två veckor :D :yoparty

Ja idag har ju inte många knop blivit gjorda :gnissla

joddå, jag har sett när paser klotar, fått mig ett gott skratt, och själv kört av kopplingsvajern.

Tur att vi fick in två hojar i bilen, så jag slapp banka i ettan utan koppling :tummenupp

Någon som har tips på bra sommarjobb i våran stad?:)

Jättetacksam för svar:yoparty

Last edited:
Någon som har tips på bra sommarjobb i våran stad?:)

Jättetacksam för svar:yoparty

du ska köra hoj på sommaren. Njut så länge du inte behöver anpassa dig till semestern =)

(ok, det är skitbra med sommarjobb om man ska syssla med den här hobbyn...)

joddå, jag har sett när paser klotar, fått mig ett gott skratt, och själv kört av kopplingsvajern.

Tur att vi fick in två hojar i bilen, så jag slapp banka i ettan utan koppling :tummenupp

Min supermanliga vurpa är inte att leka med, tummen börjar få en kostig färg nu också, men ont gör det inte iaf :)

du ska köra hoj på sommaren. Njut så länge du inte behöver anpassa dig till semestern =)

(ok, det är skitbra med sommarjobb om man ska syssla med den här hobbyn...)

Precis, måste tjäna in lite cash så jag kan fortsätta köra.. För övrigt måste man ha license/medlem i motorklubb om man ska köra något endurospår?

Precis, måste tjäna in lite cash så jag kan fortsätta köra.. För övrigt måste man ha license/medlem i motorklubb om man ska köra något endurospår?

fel fel, gör om gör rätt!
Du behöver inte licens för att köra enduro. du behöver licens för att tävla i enduro. Du behöver även licens om du ska köra enduo registrerad mc.

Att vara medlem i klubb är att föredra för att slippa pröjsa engångs avgift varje gång du tänker köra.

fel fel, gör om gör rätt!
Du behöver inte licens för att köra enduro. du behöver licens för att tävla i enduro. Du behöver även licens om du ska köra enduo registrerad mc.

Att vara medlem i klubb är att föredra för att slippa pröjsa engångs avgift varje gång du tänker köra.

Nja och ja.. Man måste ju vara medlem i en svemo klubb om man ska köra cross/enduro. Dock måste du betala en engångs avgift endå.. om man inte köper tränings kort. Så du behöver vara medlem i en klubb och köpa tränings kort sen är det bara att köra... :)

Sen behöver man ha körkort för att köra på enduro spåret dock inte på cross bana..

Men någon licens behöver man inte om man inte ska tävla som du skrev..

Nja och ja.. Man måste ju vara medlem i en svemo klubb om man ska köra cross/enduro. Dock måste du betala en engångs avgift endå.. om man inte köper tränings kort. Så du behöver vara medlem i en klubb och köpa tränings kort sen är det bara att köra... :)

Sen behöver man ha körkort för att köra på enduro spåret dock inte på cross bana..

Men någon licens behöver man inte om man inte ska tävla som du skrev..

om man vill skriva det jag skrev tydligare kan man skriva som du gjorde :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!