Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Paser o Styret, jag har fått in pengarna på kontot! Spanx! :) Ses imörrn, vi blir 15 st!

Paser o Styret, jag har fått in pengarna på kontot! Spanx! :) Ses imörrn, vi blir 15 st!

Va bra, då får vi komma in oxå :O) Gôtt du rådar med detta! Skall bli kul, såg ettan iförrgår och den va riktigt bra :)

Edit
Och du jessa, se te så man når dig på tele om man inte hittar er :tungan

Last edited:
Kom till garaget och kolla in min! Jag kan starta upp den och gasa lite, så du får stånd. :D

Kan vi inte ha fika i RickZ garage? :)
Kan hans S3:a stå och puttra i bakgrunden i nån timma. Å så får den som e lite mullerkåt gå å vrida på rullen när de behövs. :yoparty

Tid & plats?

Va bra, då får vi komma in oxå :O) Gôtt du rådar med detta! Skall bli kul, såg ettan iförrgår och den va riktigt bra :)

Edit
Och du jessa, se te så man når dig på tele om man inte hittar er :tungan

Ye ye... jag ska sätta på ljudet och ta ur den ur den lilla sockan :tummenupp

Hmm, får nog ge det en månad till eller så, fast visst...
...ut och slanga lite kan man ju alltid göra :tummenupp

Ärligt talat nu, slangar du i låg fart och långt eller ökande fart eller 150+ för att inte lägga ner?

Själv vågar jag absolut inte lägga upp denna cykeln så att jag bibehåller farten. Tar jag upp den så att jag ligger på bakan i säg 70 så får jag genast panik när jag tänker på alla pengar som bara flyger iväg.
Annat var det med 600an :gråta

Ärligt talat nu, slangar du i låg fart och långt eller ökande fart eller 150+ för att inte lägga ner?

Själv vågar jag absolut inte lägga upp denna cykeln så att jag bibehåller farten. Tar jag upp den så att jag ligger på bakan i säg 70 så får jag genast panik när jag tänker på alla pengar som bara flyger iväg.
Annat var det med 600an :gråta

Särring :mad:

Tja, lägger in en fråga till er som verkar vara här mest jämt :)

Jag och en kompis har var sin R6 som vill ha sin 2000mila service. Yamahacenter vill ha 5900 för en sån. Vet ni någon annan verkstad/mekare som är billigare i trakterna i/kring Götet?

Snart är mc-mässan här! Härligt!

Jag och en kompis har var sin R6 som vill ha sin 2000mila service. Yamahacenter vill ha 5900 för en sån. Vet ni någon annan verkstad/mekare som är billigare i trakterna i/kring Götet?

Ladda ner servicemanualen och utföra jobbet själv?

Kolla med superbike..

Status
Ej öppen för fler svar.
Back