Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Das ist viel telefonieren im dieses arbeit.

telefonieren.jpg

e påväg hem kör på angeredsbron å ligger i någorlunda hög hastighet så kände jag nått snudda vid fingrarna på höger hand ,tänker fan va det sen så släpper jag gas å saktar ner å förbereder mej för stoppljus å ska bromsa med handbroms så FINNS DEN INTE DÄR!!!!!!!!

e påväg hem kör på angeredsbron å ligger i någorlunda hög hastighet så kände jag nått snudda vid fingrarna på höger hand ,tänker fan va det sen så släpper jag gas å saktar ner å förbereder mej för stoppljus å ska bromsa med handbroms så FINNS DEN INTE DÄR!!!!!!!!

Och turen ligger i att du inte klota då eller?
Surt, hur lossade bromsen då? Tappat skruv eller?

otäckt... :skrämd

OOHHHH hela greppet borta?:skrämd

Oh fyfan!!!! skumt, nån skruv som låssnat kanske? eller satt fästet kvar?

e nog inte så smart att köra till verkstan nu med bara bakbroms nu när det e halt å småblött ute:va

och frambroms verkar ta på nått sätt för det rycker till vid gas å bromsljuset är på hela tiden!

e nog inte så smart att köra till verkstan nu med bara bakbroms nu när det e halt å småblött ute:va

och frambroms verkar ta på nått sätt för det rycker till vid gas å bromsljuset är på hela tiden!

Kör inte alls är mitt tips ,bråkar frambromsen så kan det gå illa.

Hadtaget kan ju fått sig en kyss och sabbat något i pumpen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back