Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
För öl är så ruggigt gott :öl

Hörde jag det rycktas om öl även ikväll? :hoppa:
Japp, det blir öl ikväll med... antagligen. Just nu är jag inte så sugen men det brukar vara svårt att hejda sig :D

Vi ska på den där automässan o sen käka med jobbet, efter det ska vi vidare någonstans. Jag funderar på att skolka från mässan och åka hem o sova en stund.

Ap ap, födelsedagstårta och öl va det ju :(

Ja, enligt vad vi sa igår så planerar vi att komma och äta tårta. Bara det är ok för värdparet också :)

man kommer tycka att alla hojar är snyggast i världen. :fyllisar

Jag är klar! Så kom till firman nu så drar vi, ska bara tanka på Stigscenter oxå.

O jävlar vad dyngad man kommer att vara på kvällen sen :3freak

O Jessan ska vi supa ner :banana

man kommer tycka att alla hojar är snyggast i världen. :fyllisar

Jag är klar! Så kom till firman nu så drar vi, ska bara tanka på Stigscenter oxå.
Det är dom väl ändå? finns det nått finare än en hoj? :va

Det blir ingen öl för mig ikväll :( om jag hade halsont igår, så är idag döden nära... :gnissla

Last edited:
En kebabtallrik med vitlöksås gjorde susen, börjar känna mig som människa igen :tummenupp

Ja, nu ska jag strax sätta mig på bussen i en timme, för att åka och jobba två timmar, för att sedan åka hem igen med bussen i en timme...

jag ska hosta redigt på den här kunden som tvingar mig att göra detta.... :mad:

Möte avklarat...

bara 3 timmar till så är den här arbetsdagen slut!
Hem till min ljuva soffa och dega.

Då va man hemma igen.... Kunden ändrade sig och ville inte klippa sig idag :mad: jobbigt att jag hann ut och ta bussen bara, för att vända igen

bara skit verkar det som... :(

Nee, Sliding doors kommer ikväll, dock vid midnatt :( Men den är ruggigt bra. Handlar om 2st parallell-historier, om hur livet för en kvinna utvecklas om hon missar tunnelbanan lr inte. Låter kanske inte så bra på beskrivningen men jag tycker den är riktigt bra som sagt :)

http://imdb.com/title/tt0120148/

Last edited:
Jobbe, jobbe, jobbe :gnissla

Smidigt med mobilt kontor, men fan, man sitter ju bara och surfar istället för att jobba :huvet

Nee, Sliding doors kommer ikväll, dock vid midnatt :( Men den är ruggigt bra. Handlar om 2st parallell-historier, om hur livet för en kvinna utvecklas om hon missar tunnelbanan lr inte. Låter kanske inte så bra på beskrivningen men jag tycker den är riktigt bra som sagt :)

http://imdb.com/title/tt0120148/

Lite tjejig film dock, men helt ok.

Vid midnatt lär nog jag sova gott :)

Jobbe, jobbe, jobbe :gnissla

Smidigt med mobilt kontor, men fan, man sitter ju bara och surfar istället för att jobba :huvet

Jobba så här sent på en fredag?! FYYY!

:tungan

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back