Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Hade det snöat ordentlig och inte bara lite fisigt som nu så hade åsikten varit en annan. Det är ju skillnad på snöa och snöa lixom ;)

Varför körde ni där det var meterhögt, hade det inte vart smartare att köra där man ser gräset?:D :tungan

Nu har jag varit på jobbet i ett par timmar. I början var det ganska ok men nu börjar allt komma tillbaka, alla obesvarade frågor och all information som saknas... suck... Jag längtar till semestern!

Någon som har erfarenheter av Media Markt med avseende på deras hjälpsamhet gällande öppet köp/returer?

Köpte en musjävel där idag (fråga mig inte varför, den var dyrare än på Netonnet), packade upp fint som fan och skulle köra igång. Verkar som att det inte lirar så väl att köra Lågitäk cordless tangentbord och f.d mus med en Trust, eller vad skiten nu hette.

Har packat ner allt fint som snuset i förpackningen och tejpat igen lite snyggt. Fråga är; kommer de att bevilja öppet köp och ge mig mina dollares tillbaka?

Sköter man sådana här ärenden i infodisken direkt när man kommer in, eller måste man stå i den gigantlånga "service-kön"?

:zpy

Sista semesterdagen.:censored
Efter helgen börjar kneget, ångesten börjar krypa på mig:gråta

Andra dagen på jobbet för mig fast jag har fått ledigt och egentligen kan ligga hemma i pilla naveln. Så går det när man känner att man inte kommer hinna allt man ska.

Plikten framför allt :whip

Ikväll blir det fika, Arn och sedan öl. :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back