Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
:D :tungan
puts.jpg

Det hände något fruktansvärt idag på lunchen...

Jag satt där som en gubbe i hatt och rattade min toksnabba gula spårtbil.
Plötsligt öppnar sig ett mörker i skyn, fåglar flyr, och tystnaden försvann.
I backspegeln ser jag en mörkblå gammal bucklig s70 som närmar sig med stormsteg och luktar mig i baken.
I jag vakna ur min lunchkoma i kön bakom lastbilen, och fick se Pasers tryne i backspegeln.

Kändes riktigt trevligt att få vara en sån gubbstrutt som han skäller på i trafiken =) *vinkvink* hoppas jag inte försena dig till jobbet =)

Det hände något fruktansvärt idag på lunchen...

Jag satt där som en gubbe i hatt och rattade min toksnabba gula spårtbil.
Plötsligt öppnar sig ett mörker i skyn, fåglar flyr, och tystnaden försvann.
I backspegeln ser jag en mörkblå gammal bucklig s70 som närmar sig med stormsteg och luktar mig i baken.
I jag vakna ur min lunchkoma i kön bakom lastbilen, och fick se Pasers tryne i backspegeln.

Kändes riktigt trevligt att få vara en sån gubbstrutt som han skäller på i trafiken =) *vinkvink* hoppas jag inte försena dig till jobbet =)

Räser-Paser :tungan

Fan va segt du kör! :mad:

hade varit o fixat min "buckliga s70" samt bokat tid för att få bort bucklorna som en idiot M5:a tyckte jag skulle ha...

Last edited:
Räser-Paser :tungan

Fan va segt du kör! :mad:

hade varit o fixat min "buckliga s70" samt bokat tid för att få bort bucklorna som en idiot M5:a tyckte jag skulle ha...

Jag körde lite extra segt, för då retar det ju dig lite extra =)
Men det är förbaskat tråkigt att hamna bakom en långtradare på infarten över bron du...

Gött att du ska fixa böcklorna!

:luciafika

Jag körde lite extra segt, för då retar det ju dig lite extra =)
Men det är förbaskat tråkigt att hamna bakom en långtradare på infarten över bron du...

Gött att du ska fixa böcklorna!

:luciafika

Äsch, du kör ju alltid seeeeegt :7peta

Nu lyser inga varningslampor i bilen iaf, var inte lamban som var fel på :tummenupp

Fifan, snart dags att stämpla ut o dra till gymmet :banana

Vad snabbt den här dagen har gått :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Back