Spamtråd VÅRkänslor Edition!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
:autobahn :yoparty Hyrbil GBG-Prag för ett möte. :näsblod

Woohoo!

Jag åkte dit sommaren 2008. Åkte med kielfärjan. Sen raka vägen ner till Kiel. Checka in på hotel, snabbdusch, Ironmaidenkonsert på kvällen och körde hem igen efter lunch nästa dag.

Maiden is the shit! :yoparty

Bra länk! :tummenupp
Får det bli när mitt biltemaas som jag köpte idag pajar. :gnissla

inte för o vara sån... eller jo.. :D
skiljer säkert på olika batterier men för brorsan skulle ett batteri där bli dyrare än ett Yuasa på Batterilagret vid Rosenlund.

Åså får man tjôta med den lite halvgoe gôbben där.

skiljer säkert på olika batterier men för brorsan skulle ett batteri där bli dyrare än ett Yuasa på Batterilagret vid Rosenlund.

Naturligtvis skall någon vara sån:) Batterilagret kan aldrig sälja ett Yuasa original batteri billigare än 50£ +15£ i frakt. Go gubbe eller inte.

Ett Yuasa för 319 spänn är jag tveksam till. :gnissla

Angående uppdrag granskning ikväll och personer utan id handling..

Om dom nu inte kan få något id kort, men har personnummer. De kan inte öppna bank konto, växla pengar eller skrivas in på körskolan. Om dom begår någon form av britslug handling och åker dit... Hur ska rättssystenet kunna bevisa att han är han och ingen annan?
Känns som att om nu ingen får intyga såpass att killen ska få ett id kort, vem ska då kunna fastställa Att han är han i domstol? Men fällas kommer han säkert ändå...

Då kanske han tillslut får ett id kort iallafall...???

Angående uppdrag granskning ikväll och personer utan id handling..

Om dom nu inte kan få något id kort, men har personnummer. De kan inte öppna bank konto, växla pengar eller skrivas in på körskolan. Om dom begår någon form av britslug handling och åker dit... Hur ska rättssystenet kunna bevisa att han är han och ingen annan?
Känns som att om nu ingen får intyga såpass att killen ska få ett id kort, vem ska då kunna fastställa Att han är han i domstol? Men fällas kommer han säkert ändå...

Då kanske han tillslut får ett id kort iallafall...???

jag såg inte programmet men det låter snurrigt :hihi

Om man kör med slicks och blir stoppad av pålisen, vad kan böterna tänkas bli? :gnissla

Om man kör med slicks och blir stoppad av pålisen, vad kan böterna tänkas bli? :gnissla

Vet inte om det är någon skillnad för att det är slicks. Men när jag blev stoppad på flygande besiktning förra året så åkte jag dit på för lite mönsterdjup på framdäcket. Det skulle kosta 2000kr men slapp det som tur va, fick ombesiktning.

Vet inte om det är någon skillnad för att det är slicks. Men när jag blev stoppad på flygande besiktning förra året så åkte jag dit på för lite mönsterdjup på framdäcket. Det skulle kosta 2000kr men slapp det som tur va, fick ombesiktning.
Ohh, fyfan! Då är det varken lönt att köra med det gamla däcket eller chansa med slicks..

Får bli att låna fassans glidare till turen på lördag. Undra om det ser konstigt ut med motardutrustning på en sådan? :hihi

Ohh, fyfan! Då är det varken lönt att köra med det gamla däcket eller chansa med slicks..

Får bli att låna fassans glidare till turen på lördag. Undra om det ser konstigt ut med motardutrustning på en sådan? :hihi

Spelar inte någon roll vilken utrustning du har, det ser alltid konstigt ut på en sådan ;)

tjejen och hennes kompisar skall ha sexleksaks party, några tips om vad vi grabbar kan hitta på för att toppa det?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey