Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.
Då blir det riktig enduropremiär-träning för året idag då om vädret håller i sig!
Hoppas det hinner bli iaf någon grad varmare framåt eftermiddagen!

Enligt smhi skall det bli fint både onsdag, torsdag och fredag em/kväll. Köra köra köra :hoppa

Då blir det fan dax att ställa på hojen.

RIP mitt lilla slivriga monster,min kära vän.

Rosten är som cancer i ditt skal,fast ditt unga hjärta tickar starkt ,vi kämpade väl ...men förlorade ändå.

Farväl älskade lilla bil fast du inte hade servo eller cd ,fast ditt säte var skevt och lampan lite sne.

Du tjänade mig väl i regn och rusk,hoppas det finns en bilhimmel till dig.

:gråta

Jag lider med dig. Jag vet vad du går igenom, har lidit samma helvets kval som du. Fast då gällde det en svart Suzuki Swift.:pannkyss

Last edited:
Tycker jag inte. Idag var det dock lite väl kallt men annars är det smidigt att kunna köra förbi köerna rätt ordentligt. Låg på 2/3an, du får skaffa en hoj med lite mer bottenvrid :tungan

Tja, det funkar ju, eller köra med pizza-bakdrev så att jag kan åka på minst 4:an jämnt. :rolleyes:

Samma bil ju :)

Tog ju inte många sekunder att svara på dina "problem" :)

Du anar inte vilket problem det är när man inte får tag i meterial i denna värld... Tyvärr så kom vi nog bara fram till det jag redan visste :glömdet

Hallå eller. S-E-A-T, fyra bokstäver, kommer från Spanien, luktar sololja och grisfest. V-O-L-K-S-W-A-G-E-N, tio bokstäver, kommer från Tyskland, uppfunnen av Hitler. :dummer

V-O-L-V-O är fem bokstäver och kommer ifrån Sverige. S-A-A-B är fyra bokstäver och kommer ifrån Sverige

Nån mer som vill fylla på?

Hallå eller. S-E-A-T, fyra bokstäver, kommer från Spanien, luktar sololja och grisfest. V-O-L-K-S-W-A-G-E-N, tio bokstäver, kommer från Tyskland, uppfunnen av Hitler. :dummer

Samma chassi, samma motorer...
Båda ägs av VAG koncernen :dummer

V-O-L-V-O är fem bokstäver och kommer ifrån Sverige. S-A-A-B är fyra bokstäver och kommer ifrån Sverige

Nån mer som vill fylla på?

Men båda ägs av amerikaner...

Last edited:
F-ck Yeah!!

story.jpg

Samma chassi, samma motorer...
Båda ägs av VAG koncernen :dummer

Detaljer detaljer! Hur är det med Skoda då? Jag gillar inte skoda, men alla som tjöper dem hävdar att "man får så mycket bil för pengarna". :5sure

Paser skrev:

Med lite flyt kanske indierna tar över dem också, kolla Land Rover och Jaguar. :banana

Detaljer detaljer! Hur är det med Skoda då? Jag gillar inte skoda, men alla som tjöper dem hävdar att "man får så mycket bil för pengarna". :5sure

Ja skoda ägs ju också av vag så det är säker bra skit det med. :tummenupp
har dock ingen egen erfarenhet av dem.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026