Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Går det att skylla detta j*vla väder på någon eller?![]()
Du hade väl redan tagit på dig skulden?![]()
Ingen som vill dricka öl idag?![]()
Ikväll e de match igen![]()
Ingen som vill dricka öl idag?![]()
Nu blir det kaffe
Jo det är avklarat nu
gick det bra?![]()
Undrar om det går att flüga till brittpopland idag?![]()
Nu har jag vart iväg och ridit Barbacka cupSå jävla skoj!
Det är första gången jag tävlar sen 2002 och sen dess har jag bara suttit på en häst 4 ggr utsprit över åren, jäääävlar vad nervös jag va ett tag innan jag satt upp.
Men bra som fan gick det, första gången på 6 år, och en 8e placering (av 18 startande) felfritt ridet både i grund omgången och i omhoppningen
jag är så jäääävla nöjd![]()
Du kan lita på mig i en sådan situation, jag lovarVisst är det så att det är du och dina kollegor som ska försvara oss den dagen ryssen kommer? Känns grymt tryggt.
"Denna sida mot fienden" var kanske inte så dumt tänkt ändå fastän man skrattade åt det då.![]()
Hamens, Partille Rehab heter det. Ska dit igen om ett tag, du kan få följa med och hålla handen om du villOch dagen är inte slut än, så lycka till med fortsättningen.
Var det möjligtvis sjukgymnastik-stället vid Partillebo-hallen föresten? Minns en trevlig tjej från ett besök där nämligen. Det var iofs närmare 2 år sen nu.
Jag råkade visst önska snö och vinter tills jag kan köra igen, men jag är inte villig att ta något ansvar för det. Jag pekar på... Styret! Allt är hans felGår det att skylla detta j*vla väder på någon eller?![]()
Hamens, Partille Rehab heter det. Ska dit igen om ett tag, du kan få följa med och hålla handen om du vill
Jag råkade visst önska snö och vinter tills jag kan köra igen, men jag är inte villig att ta något ansvar för det. Jag pekar på... Styret! Allt är hans fel![]()
Du kan lita.. bla bla bla bla bla... Styret! Allt är hans fel![]()
Jäss! Jag har anmält mig nu.Ska du med till kinnekulle?!
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |