Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.
Nu puttrade Alming iväg som bambi på hal is :tungan

Du är bara avis :mad:
Nä fy satan va halt det vat på parkeringen vid jobbet. De däringa hjulastarna som skottade lämnade en isbana efter sig.

Fick en tur förbi de snöbelagda skogs och grusvägarna på hemvägen.
Fy tusan va skoj det var!

Trodde aldrig att jag skulle säga detta med en ":)" efter, men till helgen verkar det bli regn.
:)

Tänkte jag skulle utnyttja spam-tråden för första gången.
Tog mitt B-körkort 20060324, dvs 2 år sedan. Tog hojkort 20060906, samma dag som jag fyller år :D, och min fråga till er är då: prövotiden finito för motorcykeln också? Eller får jag en ny prövotid iom att jag tog hojkortet senare?
Jag ringde till vägverket och kollade med en tjej där som sa att hon var osäker, dock så sa hon att jag inte har någon prövotid. Så jag tänkte kolla om någon på sporthoj kanske vet bättre?

Ciao.
prövotiden gäller från din första behörighet, alltså bilen :) du kan busa bäst du vill nu ;)

Idag är det verkligen perfekt väder… :tummenupp för en decemberdag…
Kanske skulle ha köpt en skoter i stället :gnissla

Min hastighetsmätar vajer hade frusit i morse :(

Kan jag faktiskt hålla med om...
En sak som jag stör mig otroligt mycket på är att det är två kranar på handfaten... Varför lixåm :va

Kanske samma logik som varför dem sätter rören på utsidan av huset, så att det är lättare att byta dem när dem fryser sönder :näsblod

Last edited:
Min hastighetsmätar vajer hade frusit i morse :(

Kanske samma logik som varför dem sätter rören på utsidan av huset, så att det är lättare att byta dem när dem fryser sönder :näsblod

Även det hände faktiskt i huset jag bodde i, när man spolade vatten i handfatet så sputade det ut på huset brevid... :näsblod

Vilken sexig väst du har på dig när du kör hoj btw ;)

En sak som jag stör mig otroligt mycket på är att det är två kranar på handfaten... Varför lixåm :va
Totalt jävla ointelligent.

Heltäckningsmatta öfverallt, englasfönster, gasuppvärmning, oisolerade tegelhus och ingen golvbrunn i badrummet. Woho, fuktskador!

:banana

Ännu bättre att cirkulera runt i luften i 1h igår, inget landningstillstånd på trötta Säve, hamnar på LA istället och en jävla massa meck. ORKA SNÖ!!!1

Totalt jävla ointelligent.

Heltäckningsmatta öfverallt, englasfönster, gasuppvärmning, oisolerade tegelhus och ingen golvbrunn i badrummet. Woho, fuktskador!

:banana

Ännu bättre att cirkulera runt i luften i 1h igår, inget landningstillstånd på trötta Säve, hamnar på LA istället och en jävla massa meck. ORKA SNÖ!!!1

Och då har du inte nämt att dem även tjör på fel sida, höll på att bli påtjörd några gånger :näsblod

Som Markus säger, två kranar för varmt och kallt är bara snäppet mer civiliserat än ett hål i golvet och hink att tvätta sig i. :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026