Spamtråd M+S

Min granjävel som jag tjöpte för 500 bagis barrar redan.:mad:
Skulle tagit en i nyhuggen i skogen hemma hos föräldrarna istället. Gratis!:huvet

Men sluta åk buss !

Bara dåliga människor åker buss. Utförsäkrade tokkärringar och socfall som lever på kattmat. Och en å annan fattig korkad svetsare som mig. Som hellre tar vagnen än sitter i bilkö genom stan varenda jävla dag med massa nötter som måste fått körkortet i flingpaketet. KLÖÖÖK FÖR ALLT OCH ALLA, JORDEN BORDE GÅTT UNDER FÖR LÄNGESEEEN! :D

Bara dåliga människor åker buss. Utförsäkrade tokkärringar och socfall som lever på kattmat. Och en å annan fattig korkad svetsare som mig. Som hellre tar vagnen än sitter i bilkö genom stan varenda jävla dag med massa nötter som måste fått körkortet i flingpaketet. KLÖÖÖK FÖR ALLT OCH ALLA, JORDEN BORDE GÅTT UNDER FÖR LÄNGESEEEN! :D

Nej, inte bara dåliga människor. Jag åker ju buss ju. Tack vare detta är det ju en vettig person på den bussen.

Nej, inte bara dåliga människor. Jag åker ju buss ju. Tack vare detta är det ju en vettig person på den bussen.

Du har säkert också gjort nåt dåligt nån gång. Typ petat dig i näsan offentligt, znattat godis eller ljugit. Alltså en dålig människa, fast på 40bussen i pruttlukten för evigt. Inga julklappar kommer du få heller! Jag ska gå marsch i säng utan kvällsmat och tvätta munnen med tvål idag för jag svor i morse

Du har säkert också gjort nåt dåligt nån gång. Typ petat dig i näsan offentligt, znattat godis eller ljugit. Alltså en dålig människa, fast på 40bussen i pruttlukten för evigt. Inga julklappar kommer du få heller! Jag ska gå marsch i säng utan kvällsmat och tvätta munnen med tvål idag för jag svor i morse

Shitt, är du och jag dömda att åka buss för att vi syndat tidigare i livet?
Då får vi hoppas på global uppvärming så man kan köra hoj året runt.

Nu är klappjävlarna inslagna, glöggen och ginen uppdruckna. Snart är det julafton, God Jul på er alla!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman